Ingrid

Top. Snelle levering. Verrassend: behangpakket er gratis bij. Scheelt hoop geregel!

Snelheid
Snelheid
Kwaliteit (dit relatief goedkope behang bestelt aangezien ik het PietHeinEek behang te duur vond, maar het ziet er top uit. Fijn om aan te brengen ook. Gewoon lijm op de muur smeren, behang erover, afsnijden en klaar! Zat er in een ochtendje op.

vroegop

Zeer goed

zeer snelle en goede levering

nee

Coekje

Een soepel verlopen bestelling met ruime keuze in behang.

Ik vond het fijn dat je gelijk zag welke behangplaksel je nodig had. (en deze ook gelijk bij de bestelling bij kon voegen)

Het op de hoogte blijven via email van de levering vond ik niet zo goed geregeld. Eerst was het mij onduidelijk wanneer het geleverd zou worden en het behang was al geleverd toen ik een bericht... Het op de hoogte blijven via email van de levering vond ik niet zo goed geregeld. Eerst was het mij onduidelijk wanneer het geleverd zou worden en het behang was al geleverd toen ik een bericht kreeg dat het verzonden was. Maar de levering was wel gewoon binnen de gestelde termijn!

Salouwe

Niets meer aan doen !! Dus prima in orde !

Geweldig assortiment met veel keuze.

LC

Onlangs heb ik behang besteld bij uw bedrijf.
Alles is snel en vlot verlopen zo ook de info over de verzending.

van oudenhove

Kwalitatief behang, snel en correct aan huis geleverd

makkelijke manier van bestellen

levertijd uitdrukkelijker vermelden voor afronden bestelling

Goede website

as

Niet op de hoogte gesteld van een niet meer te leveren product.
niet geïnformeerd over de gang van zaken of niet nagekomen afspraken
te lang wachten op terug betaling

de prijs
de snelle levering als het artikel voorradig is

Hoewel ik uiterst vriendelijk te woord gestaan werd door een dame van de klantenservice werd ik tot 3 x toe niet op de hoogte gesteld van de gang van zaken:
1ste keer moest ik er zelf achter...
1ste keer moest ik er zelf achter zien te komen dat de new york sunrise poster niet meer geleverd werd.
2e keer moest ik er zelf achter zien te komen dat de terug betaling niet gedaan was wegens ziekte van degene die daar verantwoordelijk voor was
3: ik zou een bevestigende mail krijgen met daarop de bevestiging dat er tot terugbetaling over wordt gegaan: dit werd een telefoontje,prima, maar ik heb nog steeds en geen geld en geen bevestiging dat jullie terug betalen.

an vangenechten

Fantastisch

snelle levering, prijs/kwaliteit

Wouters Karel

Behangwebshop.nl lost misverstanden correct op+onkosten