vos

Mooie kwaliteit, slechte communicatie

Mooie kwaliteit behang, scherpe prijzen

Op de site stond dat het gekozen behang op voorraad was. Ik ging dus uit van 1 tot 3 dagen leertijd, maar toen ik na 3 dagen mailde waarom ik nog niets had ontvangen kreeg ik te horen dat het 8 tot... Op de site stond dat het gekozen behang op voorraad was. Ik ging dus uit van 1 tot 3 dagen leertijd, maar toen ik na 3 dagen mailde waarom ik nog niets had ontvangen kreeg ik te horen dat het 8 tot 10 dagen zou duren. Inmiddels stond dit aangepast op de site, maar ik had dat niet te horen gekregen. Dat vind ik slecht gecommuniceerd. Op mijn boze mail daarover heb ik nooit reactie ontvangen.

tevreden gezin

2 keer bestelling gedaan, snelle levering, leuk het gratis behangsetje

alles snel

Prima. Tweede bestelling wat late levering.

goede prijs en super website.

Ik vond de levering wat lang duren. Op mijn tweede mailtje werd niet gereageerd.

Communicatiebureau

Duidelijke site, de tool op te berekenen hoeveel rollen ik nodig had is erg prettig. Snelle levering en mooi eindresultaat.

beukelman

Snelle en juiste levering, waar voor je geld.

erg veel keus tegen scherpe prijzen

de soorten behang wat dichterbij kunnen halen of plaatselijk in kunnen zoomen

GK

Keurig, levering duurde iets langer dan verwacht, bleek achteraf op de pagine van het behang zelf te staan. Scherpe prijzen.

Marianne

Snel

Zeer snelle levering.
Groot assortiment.
Gratis behangset.

Mogelijkheid om binnen een bepaalde periode teveel bestelde rollen te retourneren.