Prettig

groot assortiment
berekening van het aantal benodigde rollen behang

levertijd versnellen

ys

Heel goed

Ja, na per email een vraag te hebben gesteld, kwam heel snel een telefoontje, en mijn vraag werd beantwoord. Hele goede ervaring met behangwebshop. Ik zal zeker weer bestellen bij jullie als er weer... Ja, na per email een vraag te hebben gesteld, kwam heel snel een telefoontje, en mijn vraag werd beantwoord. Hele goede ervaring met behangwebshop. Ik zal zeker weer bestellen bij jullie als er weer behangen gaat worden.

nee

Tamara

Goede en snelle levering. Leuk dat we behangset en lijm gratis bijgeleverd kregen.

Erg leuk dat we gratis behangset en lijm kregen.
De levering was goed en snel.

Wij hadden 3 behangranden besteld. Toen wij ze op gingen plakken, bleek dat ze niet allemaal helemaal gelijk waren. Er zat een behoorlijk verschil in de hoogte van de band, waardoor we een deel... Wij hadden 3 behangranden besteld. Toen wij ze op gingen plakken, bleek dat ze niet allemaal helemaal gelijk waren. Er zat een behoorlijk verschil in de hoogte van de band, waardoor we een deel opnieuw hebben moeten doen. Uiteindelijk zie je er nu niets meer van, maar dit vinden we toch jammer.

Josje

Fijne site, vriendelijk personeel.
Fijne site, vriendelijk personeel.
Had 2 verschillende soorten behang besteld, helaas is 1 soort niet op voorraad en nog niet leverbaar. Ik had het fijn gevonden als men dit even had laten weten. Was van plan om gaan te klussen in mijn vrije week en dit kon dus nu niet. Na telefonisch contact werd er 1 soort behang dat op voorraad was geleverd op de andere zit ik nog te wachten ( dit zou in de week erop geleverd worden) 6 jan. 2014 besteld. Behang dat is geleverd is van prima kwaliteit en zit er ondertussen op, met mooi resultaat. Nu kijk ik uit naar de volgende zending zodat ik het af kan maken.
Mar ik heb er alle vertrouwen ind at dit goed komt

Goede kwaliteit en zoals de reacties van overige klanten altijd een snelle levering,

Graag even informeren als er een vertraging optreedt of levertijd. Men plant een behangklus toch meestal in en dan is het vervelend als dit niet kan uitgevoerd worden omdat het behang er niet is

Anne

Snel en makkelijk bestellen en de volgende dag al in huis (gewoon super)

Snelle service..goed verpakt. Zeer tevreden

katrien tys

Behang en toebehoren gekocht voor de eerste maal

uitgebreid gamma, gemakkelijke site om te bekijken, zeer snelle levering!

neen

W Rietveld

De eerste bestelling was gelijk goed.

leuke collectie

ik weet niets

Goed bedrijf en goede service

Ok. Ik heb nog maar 1 maal beroep gedaan op deze webshop en alles verliep zoals het moest.