Nooteboom

Goede webshop duidelijk en snel

J Eygenraam

Mijn ervaring is goed. Snelle en complete levering. Goed advies. Zou zeker vaker hier bestellen en aanraden aan andere personen

Uitreken programma voor hoeveelheid
Kwaliteit prijs verhouding
Compleetheid levering

De Etalage/Marga Lakwijk

Ik ben heel erg tevreden, De levering was snel en het behang is erg mooi. Een hele goed prijskwaliteit verhouding. Ik heb jullie website al doorgegeven aan diverse vrienden.

Dezelfde behangsoorten in een verschillende dikte en prijsverhouding. Zodat je een goede keus kan maken

Ga zo door!

johan

Ik heb 3 rollen behang bestel na deze op de muur te hebben gelijmd bleken er allemaal lijnen door het behang te gaan

meer controle op de kwaliteit van de rollen

kwaliteit van het behang was zeer slecht

mama

Min of meer ok

Uitgebreide keuze

Ik had behangpapier met een motief besteld in combinatie met effen behang. Het was moeilijk de kleurencombinaties online goed te beoordelen. Bij levering bleek dan ook dat het effen behang te geel... Ik had behangpapier met een motief besteld in combinatie met effen behang. Het was moeilijk de kleurencombinaties online goed te beoordelen. Bij levering bleek dan ook dat het effen behang te geel van kleur was om te combineren met het motief behang. Ik ben dan in een lokale winkel op zoek gegaan naar behang dat er wel bij past. Nu zit ik met behang op overschot. Informatie over retour zendingen en eventuele terugbetaling vond ik beperkt op de site.

Marcel

Prima levering en scherpe prijs

Prima site

Op de site meerdere combinaties van selecties toe layen staan. Dus ook als iemand behang zoekt van 0- 40 euro.

r.korthuis

Heb nu 1x iets bsteld en is me prima bevallen. Zou ook anderen adviseren om ook deze site eens te bezoeken

* snelle reactie na mail
* telefonische reactie na iets latere levering was erg prettig

TS

Foto van het behang op de website komt niet overeen met het geleverde behang
retour wordt afgewezen

retour accepteren of duidelijkere communicatie over voorwaarden retour

vlinder

Hele mooie duidelijke website, goed voor inspiratie!

Iets snellere levertijd?

baal als een stekker

Mijn ervaring met uw bedrijf is slecht. Ik ben nog steeds in afwachting van mijn bestelling.

als u een bestelling niet kunt leveren binnen de beloofde levertijd, laat dit aan u klanten weten. Ik zit al 14 dagen te wachten op een bestelling die er nog steeds niet is. Alleen als ik u bedrijf... als u een bestelling niet kunt leveren binnen de beloofde levertijd, laat dit aan u klanten weten. Ik zit al 14 dagen te wachten op een bestelling die er nog steeds niet is. Alleen als ik u bedrijf mail krijg ik (tot nu toe) een loze belofte terug. Dit mot duidelijk verbeteren.