nvt

Behang van zeer goede kwaliteit, tegen een uitstekende prijs.

Behang van zeer goede kwaliteit, tegen een uitstekende prijs.

Mogelijkheden om wat makkelijker door het assortiment te zoeken.

Hofstra

Wij zijn erg blij met het behang voor de kamer van onze dochter heel wat winkels
afgezocht voor rose panterprintbehang en het werd ook nog eens heel snel bezorgd.

Heel veel keus en snelle levering

Stephanie

Ze maken afspraken die ze niet nakomen. Spullen worden niet op tijd geleverd en als je dan je geld terug wilt laten storten dan komen ze weer hun afspraak niet na. Heel erg jammer ze hebben super... Ze maken afspraken die ze niet nakomen. Spullen worden niet op tijd geleverd en als je dan je geld terug wilt laten storten dan komen ze weer hun afspraak niet na. Heel erg jammer ze hebben super mooie spullen maar aan afspraken kunnen ze zich helaas niet houden.

Mooie website

Zie bovenstaande

Francina van den Berg

Frans Schachtschabel

7 rollen behang besteld, aantal dagen daarna keurig verpakt thuis ontvangen.

Ik heb aangegeven dat bij de omschrijving van de kleur, het voorbeeld plaatje een andere kleur liet zien. Door de onduidelijke informatie betreffende de kleur kon ik niet overgaan op de bestelling.... Ik heb aangegeven dat bij de omschrijving van de kleur, het voorbeeld plaatje een andere kleur liet zien. Door de onduidelijke informatie betreffende de kleur kon ik niet overgaan op de bestelling. Er is direkt geregeerd doormiddel van een mail en een correctie in de omschrijving van een artikel op de web site. Er word dus super snel en serieus omgegaan met foutieve informatie op de web site.

Zou het niet weten.

van Eijk

Goed, .

ik denk dat de levering wat langer op zich heeft laten wachten doordat ik een bestelling rond de jaarwisseling heb gedaan maar weet dit niet zeker. Mocht dit het geval zijn vermeld dan ergens op de... ik denk dat de levering wat langer op zich heeft laten wachten doordat ik een bestelling rond de jaarwisseling heb gedaan maar weet dit niet zeker. Mocht dit het geval zijn vermeld dan ergens op de website dat levering iets vertraagd is ivm feestdagen of sluiting van het bedrijf. Wellicht heeft het er op gestaan maar ik heb het dan niet gelezen

j. van den Bulk

Duidelijke website. Snelle levering. Een tevreden klant.

Bij het invullen van de gegevens staat 'stad' ipv woonplaats

Fijne webshop
Artikelen die je erbij nodig hebt worden direct aangeboden

Bij het invullen van de gegevens staat 'stad' ipv woonplaats

Erg goed. Snelle reacties, duidelijke website, snelle levering, goed verpakt.

We waren teleurgesteld door de late levering

Mooie website

Onze bestelling was uitgesteld vanwege het niet beschikbaar zijn van vervoer. Omdat wij thuis bezig waren met klussen zorgde dit voor oponthoud. Heel vervelend.