Voor het eerst behang besteld via de behangwebshop, maar zeker voor herhaling vatbaar (al hoop ik toch niet regelmatig te gaan behangen ;-)).

V

Vlotte website, jammer dat er geen info wordt gegeven over levertermijnen.

Meer info geven over levertermijn en verloop van order

Het is voor mij de 2 keer .Het papier dak heb gekozen is supersterk goede kwaliteit en vlug geleverd een aanrader
Groetjes nathaline

Banhangwebshop

Uitstekend product, heldere website, snelheid van levering

Ik had een rol te weinig besteld (door patroon was er meer verlies dan op de website stond). Erg jammer dat ik verzend kosten moest betalen (bijna de helft van de prijs van het behang).

Esther1977

Zeer positief door de snelle levering.

Post

gevonden op internet

snelle levering, ruime keuze

n.v.t.

O.favre

Mijn ervaring is zeer slecht. Het bestelde is niet geleverd en ik moest zelf overal achteraan bellen.

Geen zaken beloven die niet waargemaakt kunnen worden en sneller reageren op calamiteiten

Daniels

aardig en geduldig bleef. Fijne zaak. Toen ik belde dat het verkeerde behang was bezorgd, stelde de telefoniste alles in het werk om de bestelling zsm te corrigeren, waarbij ze heel
aardig en geduldig bleef.

Iets minder handig was dat op de website het verkeerde bestelnr bij het behang stond.

Bezorging
Webshop is zeer overzichtelijk ingedeeld.

Zorgvuldigheid ivm nummers behang.

Ik heb 2 bestellingen behang geplaatst en telefonisch contact hierover gehad.

Vriendelijk, klantgericht.
Gratis behangset en 1xplaksel bij de bestelling.

Ik had 8 rollen behang besteld twv ruim 300,- Het was fijn geweest wanneer ik daar 2 gratis pakjes plaksel bij had gekregen, aangezien 1 pakje voor 4 rollen is.

A. Marfouk / N. Marfouk Sadqi

Ik wacht nog steeds op mijn behang. Heb het vorige week vrijdag besteld en het zou uiterlijk dinsdag geleverd worden. Maar het is nu vrijdag en nog steeds niets ontvangen. Had gisteren gebeld en ze... Ik wacht nog steeds op mijn behang. Heb het vorige week vrijdag besteld en het zou uiterlijk dinsdag geleverd worden. Maar het is nu vrijdag en nog steeds niets ontvangen. Had gisteren gebeld en ze zouden er achteraan gaan. Dus hopelijk krijg ik het vandaag. Heb eerder ook behang besteld maar de kleur kwam niet echt overeen met wat er op internet stond. Toen ik het retour wilde sturen moest ik betalen voor de verzending. Dat vond ik wel een beetje jammer. 6,75 euro vind ik dan wel zonde.

Klantvriendelijkheid van het personeel is top.

Retour zendingen moeten gratis zijn.
Graag indien belooft word binnen drie dagen in huis graag ook nakomen.
Het geld wordt binnen 10 dagen terug gestort.
Vind ik best wel lang....
Retour zendingen moeten gratis zijn.
Graag indien belooft word binnen drie dagen in huis graag ook nakomen.
Het geld wordt binnen 10 dagen terug gestort.
Vind ik best wel lang. Dit kan zeker sneller