Fokkinga

Goede website, mooie winkel, ruim assortiment. Goede service, vriendelijke mensen en een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snel, duidelijk en goed. Lekker dichtbij

Marijke Geens

Grote keuze, snelle levering

opletten met aflever adres

Alles zeer vlot verlopen

De prijs

Geen verbeterpunten

Maaike

Snelle service, overzichtelijke website.

Krista

Artikel nar tevredenheid, service niet.

duidelijke site

als je bepaalde dienst in snelheid van leveren beloofd moet je die nakomen .

Tini Pol

Al meerdere malen zijn we in de winkel geweest om bestellingen te doen, informatie in te winnen of gewoon even kijken of er iets nieuws binnen is. Telkens wordt je zo gastvrij ontvangen en... Al meerdere malen zijn we in de winkel geweest om bestellingen te doen, informatie in te winnen of gewoon even kijken of er iets nieuws binnen is. Telkens wordt je zo gastvrij ontvangen en geinformeerd alsof je buren bent en al jarenlang over de vloer komt. Mijn schoonfamilie woont in Zwitserland maar ook zij waren heel tevreden over de hartverwarmende manier waarop zij geholpen werden en service kregen. Een heerlijke zaak waarbij een moderne bedrijfsvoering en 'ouderwetse' serviceverlening samengaan. Een fantastische combinatie! Ga vooral zo door!

Ella van Egeraat

Uitstekende website en goede sales en aftersales

snelle aflevering, ruim assortiment, goede sale en aftersales

geen verbeterpunten

L1tje

Het product viel tegen, maar toen ik hierover contact opnam werd ik snel teruggebeld en kreeg ik een kleine vergoeding; daarover ben ik tevreden.

Bestellen ging makkelijk en snel
Snelle reactie op mijn klacht
Ik werd serieus genomen en er werd mij vervangend product / kleine vergoeding aangeboden

Het door mij gekozen behang bestaat in diverse kleuruitvoeringen. Ik kon op de foto op de website niet goed zien of het echt de kleur was die ik wilde, en het stond ook niet in de beschrijving. Het door mij gekozen behang bestaat in diverse kleuruitvoeringen. Ik kon op de foto op de website niet goed zien of het echt de kleur was die ik wilde, en het stond ook niet in de beschrijving.
Zoals ik gemeld heb bevatte het behang van Eijffinger patroonafwijkingen; ik hoop dat ze hierover worden bericht.

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website. Snelle levering. Prima.

Gebruiksvriendelijke website, snelheid van levering.

Geen. Is prima in orde.

Prima, goeie service, behang snel binnen.
Staat ook nog erg leuk!

Snel binnen