IG

kwaliteit van het produkt

Jolanda

Zeer goed

Zeer goed

Heel erg goed. Ik heb telefonisch contact gehad en de gevraagde stukjes behang voor de tweede keer ontvangen omdat ik ze kwijt was. Besteld die dag en de volgende dag alles in huis. Inclusief een... Heel erg goed. Ik heb telefonisch contact gehad en de gevraagde stukjes behang voor de tweede keer ontvangen omdat ik ze kwijt was. Besteld die dag en de volgende dag alles in huis. Inclusief een behangset. Dank jullie wel.

Pepa

Bij de bestelling heb ik mijn afmetingen van de kamer ingegeven en ik kreeg de melding dat ik 4 rollen moest aankopen voor de kamer. Het behangpapier is geplaatst en ik had maar 3 rollen nodig. Bij de bestelling heb ik mijn afmetingen van de kamer ingegeven en ik kreeg de melding dat ik 4 rollen moest aankopen voor de kamer. Het behangpapier is geplaatst en ik had maar 3 rollen nodig.
Nemen jullie 1 rol terug?

Nemen jullie 1 rol terug?

Els den Outer

Uitstekend

Veel keuze duidelijk hoe her eruit ziet. Lekker thuis bekijken

zou het niet weten

Ward De Jong

Uitstekend

uitstekend

louise

Goed. op tijd geleverd. betrouwbaar. genoeg keus en gratis behangset is altijd handig.

goed. op tijd geleverd. betrouwbaar. genoeg keus en gratis behangset is altijd handig.

Snel antwoord op additionele vragen en snelle levering.

Snel antwoord op additionele vragen en snelle levering.

wysmantel

Aankoop behang voor zaak!!

aankoop behang voor zaak!!

converseren!!

Hetteke