Raymond Ponet

Goede en snelle levering

- Kwaliteit van het behang was uitstekend.

Zou momenteel geen weten.

Monique groothoff

Erg leuk assortiment, duidelijke webshop.
Erg leuk assortiment, duidelijke webshop.
Maar wel heel erg jammer dat mij telefonisch geadviseerd werd om voor 12en te bestellen, en toen ik die zelfde middag nog eens weer keek, er 10% korting op alles was.

Mooie producten
Duidelijke webshop

Waarom kan je het aantal gratis behangsets aanpassen als je 1 geleverd krijgt?

Waarom kan je het aantal gratis behangsets aanpassen als je 1 geleverd krijgt?

Jammer dat ik niet gebeld ben dat ik een uurtje voor de korting aan bestelde, ik ken veel andere webshops die dat wel doen, super vriendelijk!

M.C. Hartman

Prima zaak

Goed spul en goedkoper als in de winkel

nog meer keus en misschien kunnen jullie ook linken gaan aanmaken naar bij passende gordijnstoffen of zelf stoffen in het assortiment opnemen

Snel, geen verzendkosten boven 25 euro, uitgebreid assortiment. snelle reactie bij vragen.

snel, geen verzendkosten boven 25 euro, uitgebreid assortiment. snelle reactie bij vragen.

de vries

Hartstikke goed, product werd eerder dan verwacht afgeleverd, en inclusief een gratis behangset, wat wil je nog meer?!

dat ze zomaar gratis een behangset erbij leveren
dat er geen verzendkosten zijn
dat de prijzen erg voordelig zijn

blijf zo doorgaan

de Boer

Meer dan ruime keuze, duidelijke site, vlot geleverd.
Kortom : blij mee!!!

Vlot geleverd.
Met als leuke extra de gratis producten zoals de behanglijm. Echt superhandig!

Nicole Michielsens

Snel en correct.

Snel, verzorgde inpak, gratis transport, en mailtje waar uw product zich ongeveer bevind.

Zover ik weet, niet.

Ledegen Guy

Uitstekende service en veel keuze.

Keuze mogelijkheden en gemakkelijk bestelling te plaatsen.

Voor mij zijn geen verbeteringen nodig.

hendrik

Zeer goed !

Ben zeer tevreden van jullie. Ben zelf schilder en het behangpapier was van zeer goede kwaliteit.

mvg

De Vreese Hendrik

deborah

Op vrijdagmiddag besteld en op zaterdagmiddag reeds in huis. en dat om te leveren in belgie.super

op vrijdagmiddag besteld en op zaterdagmiddag reeds in huis. en dat om te leveren in belgie.super