Irene

Makkelijk te bestellen via de site. Je krijgt er een aantal spullen bij waardoor je gelijk kan beginnen als de bestelling bezorgd is.

De bestelling wordt netjes afgeleverd.

Nog een extra pakje behanglijm kunnen bestellen op de site die hetzelfde is als degene die je krijgt. Ik kon deze lijm namelijk nergens in de winkel vinden.

goed

Karin

Wij hebben hier super mooi behang gevonden, besteld en hadden het super snel in huis. En wat is het een super kwaliteit!!
Dus in 1 woord... SUPER!!!!

Alles super!!!

Geen.

Swertz

Ik kan niet anders zeggen...uitstekend! Prima webshop!

Duidelijk!

m.k.eilers

Ik ben heel tevreden. De bestelling was netjes op de derde werkdag na bestellen in huis.

Goede website, snelle levering en het gratis behangsetje

Bij het behang zat ook een behangsetje, deze had door de grote bewegingsruimte in de doos deuken in een rol behang gemaakt, waardoor we de eerste meter behang hebben weggegooid. Dus de doos opvullen... Bij het behang zat ook een behangsetje, deze had door de grote bewegingsruimte in de doos deuken in een rol behang gemaakt, waardoor we de eerste meter behang hebben weggegooid. Dus de doos opvullen of dingen die schade kunnen veroorzaken beter inpakken.

E. Kerstens

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Ruim aanbod en mee met de laatste trends

zeer ruim aanbod!

'vasthangen', waardoor je uit het systeem ligt....en weer helemaal vanaf 'o' moet beginnen... Bij het zoeken naar behang, als je reeds elementen in je winkelmand hebt, blijft soms alles
Jammer! Vraagt veel tijd en geeft ergernis.

Marij

Heel bijzonder ! Mooi behang gekocht goeie informatie gekregen van de medewerkers.

Het meedenken van de medewerkers in de keuze van het het aanschaffen van het soort behang., en de lijmsoort.

Vriendelijke mensen.

Geen.

Friesland

Heel goed

Supersnel + keurig verpakt + goede prijs

De kleur is moeilijk te beoordelen op internet. Ik weet dat er een mogelijkheid is om staaltjes op te vragen, maar ik wilde gelijk aan de slag.

Peggy Kersten

Dat wat ik wilde, was goed terug te vinden op de site. Zeer uitgebreid assortiment en hele snelle service. En het cadeautje was een hele leuke verrassing. Dank daarvoor!

Prima webwinkel!

Eigenlijk geen.