esther van t schip

Snelle levering. Was de volgende dag al bezorgd

snel

betere informatie over type behang soort. tips en informatie

Wel goed.

Wel goed.

E-mail beantwoorden gebeurde in mijn geval niet en informatie over verzending of waarom deze later geschiedt.

kruithof

Overzichtelijke site. Zeer ruime keuze tegen betaalbare prijzen

Print behang pakte iets anders uit dan verwacht. Dacht dat het glad was maar zat toch profiel op. Dat was niet zichtbaar oo plaatje.

Monique

Supersnelle levering!

Supersnelle levering!

M. Harte

Goede eerste ervaring

Duidelijk, leuke producten

Brigitta Gillemot

Correct en snel!

Kleuren zijn in werkelijkheid hetzelfde als online en goede kwaliteit papier! Ik bestel hier zeker en vast nog terug!

Bij mijn bestelling volgen bleef 3 dagen staan is in verwerking en daar was men levering dus daar miss een aanpassing doen!

stefan deferm

Heel goed

Heel goed

Het is makkelijk om bij Behangwebshop te bestellen en de orderverwerking is prima gegaan.

Ellen Debord

Super!

Had mijn bestelling in buitenland geplaatst. Blijkbaar gaat de betaling dan niet door. De vriendelijke dame aan de telefoon heeft het mogelijk gemaakt dat ik s' anderdaags mijn bestelling nog... Had mijn bestelling in buitenland geplaatst. Blijkbaar gaat de betaling dan niet door. De vriendelijke dame aan de telefoon heeft het mogelijk gemaakt dat ik s' anderdaags mijn bestelling nog toegestuurd kreeg na betaling! Super service.
Het reeds bestelde behangpapier is steeds van topkwaliteit! Raad jullie website steeds aan andere mensen aan!

Alles is steeds perfect gelopen

Azolla

Voor de 1e keer was in orde