Prima, alles goed en snel en.correct verlopen.

prima, alles goed en snel en.correct verlopen.

Saskia

We hebben behang besteld bij Behangwebshop.nl. Dit was snel in huis.

We zijn erg tevreden over het grote aanbod van (kwaliteitsbehang). De tool waarmee je het aantal benodigde behangrollen kan uitrekenen is erg handig. We waren ook blij met de complete service... We zijn erg tevreden over het grote aanbod van (kwaliteitsbehang). De tool waarmee je het aantal benodigde behangrollen kan uitrekenen is erg handig. We waren ook blij met de complete service (gratis bijbehorend plaksel en behangset). Aanrader.

Martine Hendrickx

De eerste keer dat ik een bestelling had geplaatst heb ik bijna 4 weken moeten wachten op mijn behang. Het was al meer dan 3 weken betaald en toen ik informeerde "waren ze mij vergeten"... Ik hoop... De eerste keer dat ik een bestelling had geplaatst heb ik bijna 4 weken moeten wachten op mijn behang. Het was al meer dan 3 weken betaald en toen ik informeerde "waren ze mij vergeten"... Ik hoop dat het nu niet hetzelfde is want ik heb nog steeds niets ontvangen of bericht gehad van verzending.

Het behang voldeed aan mijn wensen en de gratis behangset was heel leuk.

De binnengekomen betalingen van klanten beter in het oog houden.

e.van bezouwen

Snelle levering, goede afwikkeling

Dat je direct een antwoord krijgt , is erg fijn.

nee, geen verbeterpunten

jolanda

Perfecte kwaliteit behang

snelle levering perfecte kwaliteit behang

Zeer snelle levering en uitstekende klantenservice

Zeer vriendelijke klantenservice en snelle levering woensdag besteld en vrijdag levering in belgie

l.c

Woensdagavond een bestelling geplaatst, donderdag even contact opgenomen met het bedrijf. Goed geholpen en netjes te woord gestaan. Vandaag mijn behang binnen gehad met een gratis setje. Kortom een... Woensdagavond een bestelling geplaatst, donderdag even contact opgenomen met het bedrijf. Goed geholpen en netjes te woord gestaan. Vandaag mijn behang binnen gehad met een gratis setje. Kortom een goed en klantvriendelijk bedrijf. Zeker aan te bevelen. Bedankt!

goed bereikbaar, snelle service, prima prijzen!

A. Westerhoff

Snelle levering! En ik kreeg er gratis een complete behangset bij terwijl ik maar 1 rol bestelde! Echt top!

Judith

Overzichtelijke site en snelle levering. Alleen over het retourneren ben ik niet tevreden.

Mooie site
Overzichtelijk
Veel aanbod

Weinig informatie over retourneren (staat niet bij waar het naar toe moet, hoe het is z'n werk gaat)
Geld is 2 weken later nog niet teruggestort als je iets terugstuurt

Goede kwaliteit, mooi papier, vriendelijke mensen aan de telefoon. Minpuntje is het niet verwittigen als het papier niet voorradig is.

Toen mijn behang niet binnen verwachte tijd werd geleverd belde ik op. Er werd gegegd dat de bestelling zou nagekeken worden en dat ik terug opgebeld zou worden. Dat is dan ook gebeurd.

Wel tevreden over de kwaliteit van het papier en de extra behangset.

Het zou fijn zijn als er wordt verwittigd dat het bestelde papier niet meer voorradig is en dat de leveringstermijn dan ook langer is. Door dit euvel heb ik mijn plannen moeten uitstellen en dat is... Het zou fijn zijn als er wordt verwittigd dat het bestelde papier niet meer voorradig is en dat de leveringstermijn dan ook langer is. Door dit euvel heb ik mijn plannen moeten uitstellen en dat is niet zo fijn