Al verschillende keren behang besteld, scherp geprijsd vergeleken winkels in ons dorp. En het wordt gratis verzonden.

Ze staan je graag te woord aan de telefoon, als je nog bepaalde vragen over de keuze behang hebt. Gratis behangset en verzendkosten!!!

Ingrid

Duidelijke website, snelle levering

NvT

Wisse

Ik heb behang besteld voor de kamer van mijn dochter. Omdat ik nog geen ervaring had met behangen had ik geen flauw idee wat ik allemaal nodig had. Gelukkig had behangwebshop een kant en klaar... Ik heb behang besteld voor de kamer van mijn dochter. Omdat ik nog geen ervaring had met behangen had ik geen flauw idee wat ik allemaal nodig had. Gelukkig had behangwebshop een kant en klaar pakket. En nog helemaal gratis ook!!! Na deze positieve ervaring wilde ik ook een andere muur in haar kamer behangen. Gelijk maar bijbesteld en ja hoor weer snel in huis zonder een enkel probleem. Ik ben nu verslaafd aan behangen. De kamer van mijn zoon is de volgende...

Goede service. het pakketje met behangspullen en de lijm is echt geweldig.

Misschien kunnen jullie ook filmpjes op de site plaatsten over hoe je moet behangen.

Sarah Willems

Zeer goed! Snelle service en goede prijs.

Zeer goed! Snelle service en goede prijs.

Schenk

Bestelde spullen zijn snel en goed geleverd!

nee

nee

Martine Hendrickx

Geachte, ik kan moeilijk een beoordeling geven want ik heb mijn bestelling nog niet onvangen. Martine Hendrickx, BELGIE

sandra Reiss

Erg goed

Snel en netjes

Zou niet weten wat

van den eede theo

Dit is de eerste keer dat ik bij julie heb gekocht

snelle levering en gratis sevice

een eerlijk bedrijf heeft geen betere tips nodig

Snelle levering, prima kwaliteit behang

snelle levering, prima kwaliteit behang

M. Perdijk

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik bijzonder tevreden ben. De service was echt top.

Zeer klantvriendelijk. Goede service.