Collie

Uitstekende service

Ik had per abuis een verkeerd aantal rollen besteld. Maar na 1 mail, werd er nog bij de bestelling een extra rol gedaan en ik mocht die nog achteraf betalen.

m tiebie

Ik heb behang bij jullie te besteld maar tot op heden nog niks ontvangen en ik heb wel al betaald...dus ben voor nu nog niet zo blij...

ik heb behang bij jullie te besteld maar tot op heden nog niks ontvangen en ik heb wel al betaald...dus ben voor nu nog niet zo blij...

Vellinga A.

Grote keus en het gemak vanuit de huiskamer! Super...ik woon in Italie en hier kan je absoluut geen leuk behang verkrijgen en zeker niet voor de prijzen zoals aangeboden door de Behangwebshop!!

Alles duidelijk! Ik heb niet veel ervaring met online bestellen, maar het lukt zonder enige problemen bij de Behangwebshop te bestellen.

Op dit moment geen!

A.Jansen

Niet geweldig

Makkelijke te bestellen

Ik heb behang besteld, en niks over vernomen wanneer ik het binnen kan krijgen. Ik heb het nog steeds niet binnen.

sandra jansen

goede collectie

behang was wel heel dun. Misschien is dit op één of andere manier aan te geven. Als ik het had gezien had ik het niet gekocht.

bollegraaf hummel

Uitstekende sevice en heel klantvriendelijk

uitstekende service en had het behang donderdags om 1700 uur besteld(100 rollen)werd de volgende dag om 9.00 uur s ochtends bezorgt in groningen
van mij een dikke 10

vr gr ruurd...
van mij een dikke 10

vr gr ruurd bollegraaf hummel
groningen

heb geen minpunten kunnen ontdekken

Eveline Veeren

Zeer positief

zeer positief

Het openen van de verschillende behangmotieven duurt een hele poos en brengt je in sommige gevallen terug naar de eerste bladzijde. Zeer vervelend als je al vele bladzijden verder zit.

Klantvriendelijk

Wij hadden het verkeerde produkt ontvangen. Na telefonisch overleg werd dit direct rechtgezet en vervangen.

Check de bestellingen alvorens deze de deur uitgaan.

Corrien

Geen idee