steentje

Prima bestelling

prima bestelling

marina gregoire

Prima, goede service en supersnelle levering. Ik vond het behang tegenvallen. Even gebeld en ik mocht het ruilen. Het nieuwe behang had ik ook weer zo thuis. In Belgie nog wel...

Hofstede

Positief

Snelle service en goedkoper dan de winkel! Extra de behang basis set, super!

Niets

A. van Eijndt

Prima, geen op- of aanmerkingen

Snelheid in leveren, en duidelijkheid website

anouk bastings

Uitstekende ervaring. Veel keus, goede prijs en daarbij snel en op de afgesproken datum thuis bezorgd. Daarbij gratis nog wat benodigdheden gekregen om te behangen. Helemaal top.regen

Ruime keuze. Gratis behangerssetje. Snelle levering

koolen

Zeer prettig

zeer prettig

klapper

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Er was iets mis met de levering maar dit is zo juist opgelost dat het mij er niet van zal weerhouden terug te komen.

Ik vond het super dat toen ik het verkeerde behang had dat ik het nieuwen al toegestuurd kreeg zonder de verkeerde direct te versturen.

jea schabon

Sorry wij hebben onze bestelling nog niet ontvangen en is al twee weken betaald grt jean (ps levert tijd is een week )

M

Behang besteld, uitstekend!!

Snelle levering, correct verpakt.

Nvt

An