S. Van Zutphen

Ik ben niet tevreden over het feit dat er op de website staat dat dit artikel op voorraad is ( daarom heb ik speciaal voor dit bedrijf gekozen) en dat ik na een week nog niets vernomen heb. Ik... Ik ben niet tevreden over het feit dat er op de website staat dat dit artikel op voorraad is ( daarom heb ik speciaal voor dit bedrijf gekozen) en dat ik na een week nog niets vernomen heb. Ik heb toen zelf maar een mail gestuurd en daarop kreeg ik het antwoord dat dit artikel niet op voorraad is en dat het nog wel 3 weken gaat duren. Dit vind ik zeer jammer.

Tanja Jäntsch

Het ging bij ons om een eerste bestelling en ik ben super tevreden over de snelle reactie hier op en over de snelle levering !

Jan

Goede duidelijke service

Goede duidelijke service

Meer tips over hoe je goed moet behangen en welke lijm je bijvoorbeeld wanneer moet gebruiken

Marleen

Behang besteld en de volgende dag al in huis! Met ook nog een gratis behangsetje erbij! Top!

C.v.Schoonhoven

Snelle service en goed betaalbaar!

Goed betaalbaar, snelle service en geen verzendkosten boven de 25 euro. En de behangset die is erg handig!!!

Dubbele factuur/order.

Nomad

Zeer goed. Goede service. Geen negatieve opmerkingen.

De goede opvolging en service.

Jan Matthé

Bestellen en leveren

snelheid levering

foutieve levering 2e bestellig.(2 rollen steenmitief)
Na vraag correcte levering: opnieuw niet het gevraagde steenmotief geleverd.
Heb dan deze levering niet meer betwist.

J berndsen

Zeer goed en snelle levering

Snel en duidelijk

Mw.Tiemersma