k.

Prima, duidelijke website, ruime keus, snelle levering

Ik kreeg gratis behang materialen en lijm. Fijn :-)

Elfferich

Snelle levering! en wat ik erg fijn vond dat ik een kleur staal opgestuurd kreeg. die lag de volgende dag al op de deurmat.

snelle levering! en wat ik erg fijn vond dat ik een kleur staal opgestuurd kreeg. die lag de volgende dag al op de deurmat.

zou fijn zijn als er bij het behang wat je hebt uitgezocht ook te zien is welk behang daarbij kan passen voor dezelfde kamer.

vanopdenbosch

Ok

zeer gemakkelijk om iets te kiezen

de levering liet wat op zich wachten, is eerder de leveringsdienst dan behangwebshop denk ik.

Bianca

Aanrader, erg snelle levering.

Veel keus, snelle levering

Neirynck

Zeer goed

Alles is vlot verlopen en goede feedback.

Neen

Mirjam

Oke

R de Vreede

Geen ervaring, niet positief of negatief

Alles is goed aangekomen, zat netjes verpakt

Behang scheurde makkelijk bij opbrengen, zonde van de foto...

Katrien Adriaensen

Heel duidelijke website, snelle en correcte service. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor vrienden en familie.

Gemak van de website en duidelijke foto’s.
Snelheid van de levering.

visser

Goede snelle levering

Snelle levering. Veel keus. Aftersales hebben wij niet gehad.

Van den Acker

Via de website verliep alles vlekkeloos op een ding na. In de linkse helft stond dat de behanglijm van bison gratis geleverd zou worden erbij besteld maar moeten betalen. Tot op heden geen geld... Via de website verliep alles vlekkeloos op een ding na. In de linkse helft stond dat de behanglijm van bison gratis geleverd zou worden erbij besteld maar moeten betalen. Tot op heden geen geld retour. Pakketje binnen aanvaardbare tijd ontvangen en was netjes verpakt. Buiten het niet nakomen van de aanbieding zeer tevreden over de prijs en de afwikkeling.

Goede prijs kwaliteit verhouding en een overzichtelijke site.

Geen beloftes maken die niet nagekomen worden. Betere foto’s om via de site te beslissen, zijn nu eerst het behang in een winkel gaan bekijken.