C. Huisman

Ik kwam op de site via het woonblad 101 woonideeën en bestelde behang.
Keurig verzorgd kwam het behang binnen. Ik zal zeker een volgende keer weer op deze site zoeken naar artikelen.

Nadat ik een vraag via e-mail had gesteld werd er binnen 5 minuten telefonisch gereageerd.

Er staat op de site nergens vermeld hoe lang het duurt ongeveer dat de bestelling binnen komt bij de klant.

NIK

Niet goed.

Het behang was erg goed, beter dan verwacht.

Aan de klanten denken. Tien dagen zonder informatie voor de levering is te lang. Een email kost niks om the sturen.

A.A. de Boer

Goede en nette levering

Goede en nette levering

Amanda Amory

Zeer tevreden!

Snelheid levering perfekt, zelfs sneller dan verwacht!

Behang precies zoals op de foto.

Ik ben meer dan tevreden!

Amanda Amory

Geen verbeterpunten voor mij.

Christel Wiersema

Bereikbaarheid en klantvriendelijk zeer goed. ik bestelde een grijs behang maar op de plaatjes/afbeelding was hij iets bruiner getint dus dat was jammer. de afbeelding kwam dus niet helemaal overeen... Bereikbaarheid en klantvriendelijk zeer goed. ik bestelde een grijs behang maar op de plaatjes/afbeelding was hij iets bruiner getint dus dat was jammer. de afbeelding kwam dus niet helemaal overeen met de werkelijke kleur.

Klantvriendelijk, telefonisch bereikbaar, veel keus op de site en bestelgemak

De kleur van de afbeelding komt niet helemaal overeen met de werkelijke kleur van het behang.

Sacha

Goed bedrijf

Veel keuze, snelle levering,

Website duidelijker maken

Yvette Schaareman

Ik heb uiteindelijk 2 weken op de ene helft en iets langer op de andere helft van mijn bestelling moeten wachten. Ik ben nooit ergens over geïnformeerd, heb altijd zelf moeten bellen, afspraken... Ik heb uiteindelijk 2 weken op de ene helft en iets langer op de andere helft van mijn bestelling moeten wachten. Ik ben nooit ergens over geïnformeerd, heb altijd zelf moeten bellen, afspraken werden niet nagekomen, er werd beloofd terug te bellen en ik wacht nog steeds, er is mij beloofd en verzekerd tot 4x toe dat het pakket verstuurd was en dit was niet het geval. Mevrouw aan de telefoon was aardig. Inmiddels heb ik het pakket wel gehad.

Prijs is goed.

De patroongrootte op de site klopte niet, waardoor je misrekeningen kan maken.

Communicatie.

Was de 1e keer dat ik hier bestelde. Is prima gegaan en snel geleverd! En heel fijn dat er een gratis behangsetje bij zat!

Gratis behangsetje! Snelle levering

Ik kreeg 2 mails; 1 factuur en 1 een orderbevestiging geloof ik. Ik vond dit wel verwarrend; dacht dat er dubbel betaald was nl.

Poster besteld - en gekregen moet nog geplakt worden

veel keuze

doe zo voort. zeer tevreden

marian mattele

Prima internetwinkel