van Dompselaar

Heel goed

Heel goed

van ’t Hof

Super vlotte service!

Duidelijke website, product voldoet aan de verwachting en het is toch super dat je je achter je computer zit te verheugen op een nieuw behangetje en dat je gewoon de volgende dag al aan de slag... Duidelijke website, product voldoet aan de verwachting en het is toch super dat je je achter je computer zit te verheugen op een nieuw behangetje en dat je gewoon de volgende dag al aan de slag kunt! : )

nick prinsen

Goede ervaring

Gratis behangset

Misschien bijzondere verf soorten als advies of tip of uitstraling erbij verkopen

E de Vries

Nette en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer goede informatie over het verloop van de order.

Jacqueline

Zeer snelle en nette levering

Zeer snelle en nette levering

colien

Behangwebshop.nl

Korting
Veel behangkeuze
Basisbehangset gratis!

Ik had een rol te weinig besteld. Daarover telefonisch en per mail contact opgenomen. Men zou een nieuwe rol behang sturen met hetzelfde batchnummer. Als dat niet voorradig was, mij daarover... Ik had een rol te weinig besteld. Daarover telefonisch en per mail contact opgenomen. Men zou een nieuwe rol behang sturen met hetzelfde batchnummer. Als dat niet voorradig was, mij daarover berichten.
De rol is zonder mij te berichten gestuurd, met ander serienummer. En helaas was hetvkleurverschil erg groot..

Molenkamp

Heel goede ervaring

Duidelijk, snelle levering

HM

Prima webshop, snel geleverd.

prima webshop, snel geleverd.

Snelle levering!goed verpakt.