Bjorn

Op verschillende manieren per mail en reactieformulier contact geprobeerd te krijgen, maar geen enkele respons. Erg slecht.

Reageren op mails of vragen via de website...

s schulz

Prima, redelijk snel en gratis thuis bezorgd.

Gratis verzending.

Joelle fleerackers

Zeer positief, super snelle service

Zeer snelle levering! ! !

Nee, ben uiterst tevreden

Pluijm

Prima ervaring!

prima ervaring!

Joyce

Erg prettig en een goede service!!1

Dezelfde dag nog een duidelijk antwoord op een gestuurde mail!!!

Laat het even weten wanneer er vertraging optreedt voor het te bezorgen van het bestelde product.

Website goed, telefonisch goed bereikbaar en goed te woord gestaan. Levering op zich OK, alleen klopte informatie op de website mbt levertijd van een paar werkdagen niet. Wat ik belangrijker vind -... Website goed, telefonisch goed bereikbaar en goed te woord gestaan. Levering op zich OK, alleen klopte informatie op de website mbt levertijd van een paar werkdagen niet. Wat ik belangrijker vind - dat het langer ging duren ben ik niet over geinformeerd.

Als levering op zich laat wachten, houdt klant dan geinformeerd. Ik heb anderhalve week voordat ik wilde gaan behangen op de website iets besteld met 2 a 3 werkdagen levertijd. Na een week had ik... Als levering op zich laat wachten, houdt klant dan geinformeerd. Ik heb anderhalve week voordat ik wilde gaan behangen op de website iets besteld met 2 a 3 werkdagen levertijd. Na een week had ik nog niets in huis en niets gehoord. Dan ga ik me toch zorgen maken over of ik uberhaupt nog iets ga ontvangen, en of dat dan nog op tijd zal zijn.

Francken

Top!

Leuke website! Zeer handig om te bestellen! Super dat er ook naar België kan geleverd worden! En dit zonder meerkost! Een klantje erbij !

Deze klantenservice kom je nog maar zelden tegen!

Ja! Mocht, ondanks dat dat niet helemaal de bedoeling was, gewoon mijn waardebon gebruiken. Speciaal nagevraagd, geregeld en heeeeel snel terug gebeld. En dan krijg je ook nog fijn gratis een... Ja! Mocht, ondanks dat dat niet helemaal de bedoeling was, gewoon mijn waardebon gebruiken. Speciaal nagevraagd, geregeld en heeeeel snel terug gebeld. En dan krijg je ook nog fijn gratis een behangset én lijm. Super!

Nee hoor. Houden zo!

peeters melissa

Geen problemen

geen problemen

Een en al lof over de website.