Irma martens

Uitstekend

Geweldig zoals het nu is,mooi behang enz
Zeer tevreden klant!!

S. Dijkstra

Overzichtelijke website, groot aanbod, snelle levering, gratis behangset, extra korting en keurige levering.

Robert F.

Zeer aangename ervaring.Veel keuze en top prijzen. Opmerkingen en/of problemen worden zeer snel en vriendelijk opgelost. Aanrader voor iedereen die zijn huisje ’n nieuw uiterlijk wil geven.

Prijzen en vlotte bediening.

Geen opmerkingen, alles zoals het moet zijn.

Marloes

10% korting en betalings gemak met PayPal

Snellere levering

lin

Service uitstekend, maar plaatsen een minder positieve productbeoordeling niet op website

Service tot en met levering is uitstekend.
Fotokwaliteit van het behang is erg scherp en mooi.
Ondanks dit, is eindoordeel toch ’redelijk’ vanwege het verbeterpunt.

laat ook minder goede productbeoordelingen op website plaatsen of zet de volledige productinformatie op de website, die ook in de handleiding staat: "behang kan ongeveer 3 cm uitzetten door de... laat ook minder goede productbeoordelingen op website plaatsen of zet de volledige productinformatie op de website, die ook in de handleiding staat: "behang kan ongeveer 3 cm uitzetten door de lijm". Onze ervaring: Helaas zetten niet alle stukken even ver uit waardoor het onmogelijk wordt om de stukken correct aan elkaar te laten sluiten op de wand. Wanneer het product niet in 8 kleine stukken, maar in 4 lange banen wordt geleverd, zal het probleem grotendeels worden opgelost.
Wij hebben het behang nu weggegooid vanwege het slechte resultaat, ondanks dat de foto kwalitatief erg mooi is!

Mieke

Heel tevreden!

- vlotte levering
- stevig en mooi verpakt

Meerdere foto’s van het behang zou aangewezen zijn, vooral de foto’s met een motief in. Niet enkel een close-up foto, maar ook vb. van een hele muur zodat je goed ziet hoe groot of druk het motief... Meerdere foto’s van het behang zou aangewezen zijn, vooral de foto’s met een motief in. Niet enkel een close-up foto, maar ook vb. van een hele muur zodat je goed ziet hoe groot of druk het motief is.
Ook handig zou zijn om vb. per behangpapier de mogelijke combinaties te tonen, zodat je hier direct kan op verder klikken en zelf minder hoeft te zoeken hierop.

Maes Jindra

prima en snelle levering

Auber

Efficiënt, snelle service
Duidelijke en vlotte website

Leuk om ook een behangset bij de bestelling te krijgen. Anders zou ik de job wel geklaard krijgen met het materiaal dat ik had, maar nu ging het veel beter!
Zeer snelle service. Via onze...
Zeer snelle service. Via onze locale winkel duurt het veel langer om een bestelling aan te krijgen.