kritische koper

Makkelijk bestellen en snelle levering

vandaag besteld morgen in huis dus uitstekend

ik heb geen contact gehad dus geen ervaring

Super vriendelijk

Erg klantvriendelijk en een snelle service

thea de haan

Goede kwaliteit, snelle levering, goed contact

Overzichtelijke site, goed contact.

Op zich prima, maar 1 soort behang bleek in het echt toch wel heel anders van kleur dan op Internet te zien was. (blauw met een grijstint was in het echt bijna ’babyblauw’ en dat wilden we nu juist... Op zich prima, maar 1 soort behang bleek in het echt toch wel heel anders van kleur dan op Internet te zien was. (blauw met een grijstint was in het echt bijna ’babyblauw’ en dat wilden we nu juist niet..

Majda

Zeer tevreden!!

Snelle gratis! levering, ook naar België. Zeer mooi behang, goedkoper dan in de winkel. Alles is zeer vlot verlopen!

Meer foto’s waarop het behang aan een muur te zien is, om een beter beeld te krijgen van een geheel.

m kuijper

Een ruime keus aan zeer leuk en mooi behang,na mijn keuze en bestelling een zeer snelle en nette levering.

een ruime keus aan zeer leuk en mooi behang,na mijn keuze en bestelling een zeer snelle en nette levering.

x

Positief

overzichtelijke site
scherpe prijs
ruim aanbod

bij een vertraagde levering zelf de klant informeren

Karine Broersen

Goed.

Het was fijn dat er contact werd opgenomen na de bestelling of ik alles juist en volledig had ontvangen.

Nee.

Prima service; prima levering, prima product.

Fijn dat makkelijk geleverd kan worden in België zonder extra kosten.

Supersnel geleverd en supervriendelijk geholpen :)

Snelle levering, veel keuze, goede service;