Het behang werd snellere geleverd dan dat er op de site werd vermeld. Helemaal super!!

Snellere levering dan vermeld.

De foto’s mogen wel iets beter wat betreft kleur en misschien ook een groter stuk behang, zodat je het gehele behang beter kan beoordelen.

vdn

Duidelijke site, gebruiksvriendelijk. Gemakkelijker om het gewenste product te vinden dan in de winkels, waar je vaak boeken papier moet doorbladeren en hier uren aan verspeelt.
Zeer snelle...
Zeer snelle levering en bovendien zijn de prijzen goedkoper dan in België.

Snel
Gebruiksvriendelijk
Duidelijke site
Gemakkellijke betaling
Prijs/ kwaliteit beter dan in België

misschien vragen wanneer de levering het beste past, zodat diegene die de levering doet geen 2 keer voor de deur hoeft te staan.

Karen de Heer

Supersnel geleverd, goedkoop, een aanrader....

Gratis behangset, leuk. En zoals hierboven beschreven goedkoper dan in de winkel en op andere sites.

Wel snel geleverd, maar op de site was de order nog in depot, dus was ik niet thuis. Ze hebben het aan buren afgegeven, maar die waren vervolgens pas een dag later bereikbaar. Zou het liever zelf... Wel snel geleverd, maar op de site was de order nog in depot, dus was ik niet thuis. Ze hebben het aan buren afgegeven, maar die waren vervolgens pas een dag later bereikbaar. Zou het liever zelf ophalen b.v. Zoals bij bol.com bij A.H.

helena

Mijn ervaring is zeer goed. Snelle levering vind ik heel belangrijk

snelheid

ga zo door

dullaart

Meiden kamer behangen met new york behang.het duurde even voor het er was maar het is heel mooi geworden!

meiden kamer behangen met new york behang.het duurde even voor het er was maar het is heel mooi geworden!

Ali

Mijn ervaring was goed

Aflevering

Info

Hilda Wielenga

Prima. Snelle bezorging!

Prima. Snelle bezorging!

Behangwebshop.nl

snelle levering, goede kwaliteit, pas 1 x gebruik van gemaakt. (niet de laatste x)

Een terugmail ter bevestiging, en eventuele leveringstermijn betreffende de artikelen. info over hoe wie en waar geleverd word,

de clercq

Zeer goed

zeer goed

Uitstekend!

Heel kwalitatief behangpapier, ik ben heel content!

Voor het bedrijf zelf zou ik zeggen : doe zo voort!
juist bij de levering problemen gehad met de post, gelukkig heb ik mijn bestelling teruggevonden bij de buren.