Lieve Vrijsen

Hele fijne ervaring, geen opmerkingen!

Groot assortiment, mogelijkheid tot retourneren wanneer er een rol behang over blijft (dat is echt een unicum).

Geen - wellicht de levertijd, maar daar kunnen 'jullie' ook niks aan veranderen volgens mij.

Mia Van Droogenbroeck

Heel goed, fantastisch !!!

Snelle levering, super correct !

Niets aan te merken !

johan huijben

Duidelijke informatie

Ga zo door

Gina Tresignie

Snelle levering, juiste artikel.Heel tevreden.

Snelle levering, juiste artikel

Ik heb geen opmerkingen,.

Anne De Gee

Zeer snelle levering. Er stond bij het behang wat ik had uitgekozen dat het een levertijd had van twee weken. Daar had ik mij op ingesteld en was wat mij betreft prima. Ik heb immers geen haastklus... Zeer snelle levering. Er stond bij het behang wat ik had uitgekozen dat het een levertijd had van twee weken. Daar had ik mij op ingesteld en was wat mij betreft prima. Ik heb immers geen haastklus te doen. Na mijn iDeal betaling kreeg ik binnen het uur al een berichtje dat het behang was aangemeld bij Post.nl. En had het keurig na twee dagen in huis. Zeer netjes ingepakt dus ik ben dik tevreden.

Calculator om de hoeveelheid behang uit te meten.

Geen. Of misschien toch een: bij het behang wat ik heb uitgezocht aap/bloemen/goud. Staat er ook hoor, dat het goud behang is maar, de foto doet eerder vermoeden dat het om een soort geelgouden... Geen. Of misschien toch een: bij het behang wat ik heb uitgezocht aap/bloemen/goud. Staat er ook hoor, dat het goud behang is maar, de foto doet eerder vermoeden dat het om een soort geelgouden kleur gaat en het is “echt” goud dat is een beetje lastig te zien. Ik was juist blij verrast!

Gina Creminger

Mijn eerste ervaring is heel goed met het bedrijf

kwaliteit -kleur-levering heel vlug en zoals beloofd

Simone Suwijn

Hele goede ervaring

Heel veel keus

Met de zoekfunctie kon ik het behang niet vinden. Het zou ook handig zijn dat op de factuur een link geplaatst zal worden naar het behang dat je besteld hebt. Voor het geval je het behang nog eens... Met de zoekfunctie kon ik het behang niet vinden. Het zou ook handig zijn dat op de factuur een link geplaatst zal worden naar het behang dat je besteld hebt. Voor het geval je het behang nog eens wilt bestellen.

roy hendriks

Lossen problemen snel op