nathalie stas

BEHANGWEBSHOP.nl

alles is boven gezegd

alles is boven gezegd

Laura De La Marche

Aankoop behang. na 2 weken rol nog steeds niet ontvangen.

aankoop behang. na 2 weken rol nog steeds niet ontvangen.

Sneller leveren en antwoorden op mail

Yvonne Hessels

1 rol behang besteld voor een kinderkamer. Levering ongeveer 1 maand na bestelling.

nvt

Door een fabriekssluiting was het niet mogelijk om het behang snel te leveren. Hier werd geen feedback over gegeven en moesten we zelf achteraan. Er werd me beloofd dat het eraan kwam, maar we... Door een fabriekssluiting was het niet mogelijk om het behang snel te leveren. Hier werd geen feedback over gegeven en moesten we zelf achteraan. Er werd me beloofd dat het eraan kwam, maar we hebben zelf nog meerdere keren moeten rappelleren. Dit is niet klantvriendelijk.

Mooi product, veel keuze

Snelheid van antwoorden op mails, ruime keuze, mooi product

Ik had de levertijd sneller verwacht, zeker als ik andere reacties las

ann van der jonckheyd

Ben erg tevreden !!

ben erg tevreden !!

Grievink

Redelijk goed

Veel keuze

Behang lag op elkaar en was dus plat geworden en lastiger om te behangen

Pap

Mijn ervaring is zeer positief. Snelle respons op verzoek om stalen, vriendelijke medewerkers en natuurlijk de mooie collectie zeer goed geprijsde behangen.

Service, prijs en zeer breed aanbod

De kleurechtheid van de internet foto’s ten opzichte van het behang zelf iets beter nakijken, ik heb 1x een staal toegestuurd gekregen die behoorlijk afweek van de foto.

Mustafa

Ik vind jullie bedrijf heel goed en alles verloopt zoals het moet! Ik ben super tevreden en er is zoveel keus zodat iedereen zijn ding vindt,de bestelling en levering was heel goed en info nadie ook... Ik vind jullie bedrijf heel goed en alles verloopt zoals het moet! Ik ben super tevreden en er is zoveel keus zodat iedereen zijn ding vindt,de bestelling en levering was heel goed en info nadie ook super! Bedankt