A. Medenblik

Super service! Snelle levering. Kregen er nog gratis een behangset bij cadeau ook. Behang is van perfecte kwaliteit. Ongelooflijk voor het geld. De print is ook precies zoals op de website... Super service! Snelle levering. Kregen er nog gratis een behangset bij cadeau ook. Behang is van perfecte kwaliteit. Ongelooflijk voor het geld. De print is ook precies zoals op de website weergegeven. Ik ga zeker vaker bestellen en kan iedereen het aanraden.

Ervaringen zijn zeer goed! Eerst een mail gesturud om staaltjes op te vragen, de volgende dag lagen deze op de deurmat. Vervolgens een bestelling geplaatst en ook deze werd binnen 24 uur bezorgd.... Ervaringen zijn zeer goed! Eerst een mail gesturud om staaltjes op te vragen, de volgende dag lagen deze op de deurmat. Vervolgens een bestelling geplaatst en ook deze werd binnen 24 uur bezorgd. Dikke pluim! Het behang is van goede kwaliteit en staat waanzinnig mooi op de muur.

De snelheid van de levering, kwaliteit van behang, ontvangen van gratis behangset.

mersel

Wat op voorraad zou zijn was niet op voorraad en op zo’n kleine bestelling werd ook nog de fout gemaakt om een pak lijm te weinig te leveren

wat op voorraad zou zijn was niet op voorraad en op zo’n kleine bestelling werd ook nog de fout gemaakt om een pak lijm te weinig te leveren

vandenrul

Goede overzichtelijke site, snelle behandeling

dadelijk antwoord op e-mail

El

Mijn 1e bestelling verliep vlekkenloos. Bestelling was juist en snel geleverd inclusief gratis behangsetje. Mijn 2e bestelling, reeds eerder bestelde rollen bijbesteld, liep verkeerd. Ik kreeg 2... Mijn 1e bestelling verliep vlekkenloos. Bestelling was juist en snel geleverd inclusief gratis behangsetje. Mijn 2e bestelling, reeds eerder bestelde rollen bijbesteld, liep verkeerd. Ik kreeg 2 rollen van het behang in de verkeerde kleur geleverd, hierdoor liep ik vertraging op mbt de werkzaamheden in ons nieuwe huis. Ik heb de verkeerde rollen geretourneerd met het gratis behangsetje nav een telefonisch gesprek waarin werd gezegd dat dit was gebeurd omdat de medewerkers haast hadden om naar huis te gaan. Ik mocht de rollen retourneren, verzendkosten worden vergoed en kreeg de dag erna de juiste rollen toegestuurd.

Via mail en telefoon snelle en correcte service.

Beter opletten op de juiste kleur!

Kato

Goede prijs!! snelle levering, echt een aanrader!

het geleverde artikel is binnen een dag in huis

nee

m.roggeveen

Gisteren behangen...prachtig resultaat.

Ik kreeg meteen stalen behang opgestuurd! Erg prettig

Nee

Anna

Ik ben erg tevreden over behangwebshop.nl. Vragen die ik had omtrent de producten werden snel beantwoord en ook telefonisch ben ik vriendelijk te woord gestaan.

Behangwebshop.nl heeft een enorm assortiment, waardoor je gemakkelijk kunt zoeken naar geschikt behang. Met behulp van de thema’s navigeer je gemakkelijk door de website.

Het zou handig zijn om te kunnen zoeken op kleur vh behang. Zo zoek ik momenteel iets met oranje, maar heb nog geen idee bij het patroon/thema. Als ik dan zou kunnen zoeken op de kleurstelling, zou... Het zou handig zijn om te kunnen zoeken op kleur vh behang. Zo zoek ik momenteel iets met oranje, maar heb nog geen idee bij het patroon/thema. Als ik dan zou kunnen zoeken op de kleurstelling, zou dit wel gemakkelijk zijn.

G.B.Bakker-Berkhout

Heel helder en zakelijk.Alles goed en snel geregeld.
goede voorraad en grootassortiment.

snel en duidelijk

nee

Bergsma

Snelle levering en service. Was me 1 ding niet duidelijk en daarover gebeld en werd, omdat ik niet meteen geholpen kon worden, weer terug gebeld binnen een paar uur. Prima service

snelle levering, snelle service

Duidelijker aangeven wanneer bepaalde kortingscodes wel of niet gelden.