pindanootje

Uitstekend

Uitstekend

Boukje Beers-Riemersma

maria

Bestelling pas na 3 weken ontvangen! zelf 3 keer getelefoneerd om te vragen wat het probleem was. het behang is wel van zeer goede kwaliteit, alsook de lijm die voor dat behang aangeraden werd. wij... Bestelling pas na 3 weken ontvangen! zelf 3 keer getelefoneerd om te vragen wat het probleem was. het behang is wel van zeer goede kwaliteit, alsook de lijm die voor dat behang aangeraden werd. wij zijn zeer tevreden over de producten maar helemaal niet over de dienstverlening.

zeer goede kwaliteitsproducten

als er een probleem is met de levering moeten ze de klant hierover inlichten en niet niets doen tot de klant zelf vraagt wat het probleem is

Sammy

Website is vrij duidelijk en handig. Maar heb bestelling geplaatst 14 dagen geleden en nog niets ontvangen. Heb wel te horen gekregen dat deze waarschijnlijk morgen worden opgestuurd maar niets is... Website is vrij duidelijk en handig. Maar heb bestelling geplaatst 14 dagen geleden en nog niets ontvangen. Heb wel te horen gekregen dat deze waarschijnlijk morgen worden opgestuurd maar niets is zeker :(((

Website overzichtelijk.
Gebruiksgemak.

Voorraadstatus klopt niet op website, er stond vermeld ’in voorraad’ en levertijd 3-5 dagen, en bleek later dat het niet voorradig was en ik ondertussen al 14d aan t wachten ben.

Sandra

Ik ben erg tevreden met de snelle leveringen van mijn bestelling.

Ik ben erg tevreden met de snelle leveringen van mijn bestelling.

Theo Huilmand

Nette levering, geen op/aanmerkingen

De extra behangersset (gratis) kwam goed van pas

Van Loon

Bestelling goed ontvangen

Bestelling goed ontvangen

ikke

Super

nee

j. van geel

Prima leveringstijd handige behangset erbij geleverd

Gratis behangset erbij geleverd. Binnen een week geleverd

Behang wat besteld was bleek geen goed kwaliteit. Jammer het was papierbehang waar je snel doorheen gaat

Mar

Snelle levering. Overzichtelijke site