JvF

Duidelijk overzichtelijk en snel geregeld.

Duidelijk overzichtelijk en snel geregeld.

W. Donk

Zeer vriendelijk en goed

Goede prijsstelling

Jammer dat als je je bestelling zelf gaat halen dat je dan de verzendkosten niet in mindering gebracht krijgt.

Pip

DIKKE PRIMA!!

Overzichtelijke website, scherpe prijzen en zeer snelle levering!!!

NVT

Catherine Willems

Directe levering en super behangpapier van pip studio, heel tevreden!

Overal tevreden over!

nvt

Goed product maar organisatie is chaos

Ruim aanbod en het geleverde materiaal is goed.

Levering zou na 1 tot 3 dagen gebeuren. Na 3 dagen zelf maar gebeld. Ze zaten toen te wachten op hun leverancier terwijl een deel van de order al verstuurd had kunnen worden. Vervolgens kreeg ik... Levering zou na 1 tot 3 dagen gebeuren. Na 3 dagen zelf maar gebeld. Ze zaten toen te wachten op hun leverancier terwijl een deel van de order al verstuurd had kunnen worden. Vervolgens kreeg ik deel twee helemaal niet meer (waren ze gewoon vergeten). Organisatie heeft haar zaken niet op orde.

de Rooy

snelle levering

Het behang wat ik besteld had was beschadigd. Er miste happen uit 1 rol behang.

nathalie stas

Zeer tevreden

Snelheid leveren, keuze

van der Kooi

Niet zo goed. Speciaal voor behangwebshop.nl gekozen vanwege de korte levertijd en dit is helaas niet waargemaakt, waardoor onze planning (incl. gevraagde mensen voor het behangen) niet door kon... Niet zo goed. Speciaal voor behangwebshop.nl gekozen vanwege de korte levertijd en dit is helaas niet waargemaakt, waardoor onze planning (incl. gevraagde mensen voor het behangen) niet door kon gaan. Na 3 telefoontjes toch 1 rol behang wat eerder gekregen de andere kwam een stuk later.

mooie korting op pip-behang (zit niet vaak korting op)
gratis verzendkosten

als er een levertijd genoemd word dan moet deze wel waargemaakt kunnen worden, ongeacht of er zieken zijn.

m. bol

Super snelle levering, en blij verrast met gratis plaksel en behangsetje. aanrader!

Gratis plaksel en behangsetje

Bakker