Roos

Ruim assortiment, duidelijke website, supersnelle levereing, komen hun beloftes zeker meer dan waar!

Snelle levering zonder poespas

helaas geen bevestiging van bestelling of voortgang bestelstatus, ook in het pakket geen factuur bijgelevert, maar de snelle levering maakt dit helemaal weer goed!

Saskia

Goed,bestelling was er heel snel!

Misfris

Ik ben heeeel content!
snel geleverd en een leuk aanbod!
waarvoor dank!

ik ben heeeel content!
snel geleverd en een leuk aanbod!
waarvoor dank!

JG

Matig. Moet bijna 7 weken wachten op een behang die op de website als voorradig staat aangeschreven. Zelf achteraan bellen, wordt zelf niet geïnformeerd. Geld is al op eerste dag overgemaak!

Duidelijke website.

Eerlijke informatie op de website de strekken. In mijn geval bestelling gedaan op basis dat het op voorraad zou zijn. En ben nu dadelijk 7 weken verder!

Vermeulen

Prima, dik in orde, als ik weer iets nodig heb kom ik zeker terug. Snelle levering en netjes verpakt.

Ben Mesens

Tot op heden slecht

Tot op heden slecht

Ik heb na 30 dagen mijn bestelling nog steeds niet aangekregen terwijl er op de site vermeld werd dat de leveringstermijn 3 dagen was, hier moet dus serieus aan gewerkt worden en te beginnen door... Ik heb na 30 dagen mijn bestelling nog steeds niet aangekregen terwijl er op de site vermeld werd dat de leveringstermijn 3 dagen was, hier moet dus serieus aan gewerkt worden en te beginnen door mijn bestelling te leveren.

Kim vanOverbeek

De service om te bestllen via de website is prima en de snelheid van het bezorgen ook. Daar ben ik heel tevreden over. Alleen het kinderbehang is van slechte kwaliteit. Het lijkt erop dat het behang... De service om te bestllen via de website is prima en de snelheid van het bezorgen ook. Daar ben ik heel tevreden over. Alleen het kinderbehang is van slechte kwaliteit. Het lijkt erop dat het behang in een verfbad heeft gelegen en bij elke kleine aanraking is het blauwe gedeelte beschadigd. Ook de randen zijn zeer gevoelig en snel beschadigd. Aangezien het kinderbehang is ben ik er niet van overtuigd dat dit lang aan de muur zal blijven hangen. Ik wilde jullie hierover zowiezo een mail versturen met foto’s. Maar zag deze mail.Dus vandaar op deze manier.
De kosten van het behang is niet goedkoop en je mag verwachten dat je voor het bedrag wel kwaliteit behang krijgt. Ik ben zeer benieuwd wat jullie met mijn klacht gaan doen want over het behang ben ik zeer ontevreden. Met vriendelijke groet Kim van Overbeek

Makkelijke site, snelle levering.

Ik wacht de reactie af mbt bovenstaande klacht.

Van Bennekom

Positief

leveringssnelheid

Tineke

Het makkelijke van deze behangwebshop is dat je het aantal behang rollen niet zelf hoeft te berekenen. je telt gewoon de breedtes bij elkaar op en 1x de lengte,en hij geeft zelf de aantal rollen en... Het makkelijke van deze behangwebshop is dat je het aantal behang rollen niet zelf hoeft te berekenen. je telt gewoon de breedtes bij elkaar op en 1x de lengte,en hij geeft zelf de aantal rollen en wat voor plaksel enn hoeveelheid aan

geeft zelf het aantal rollen aan. dito plaksel

Marielle brom

Heel prettige prijs, divers assortiment dus voor elke klant wat wils. Een snelle verzending met een keurig gratis behangpakketje erbij, welke heel goed van pas is gekomen. Ook de website is handig... Heel prettige prijs, divers assortiment dus voor elke klant wat wils. Een snelle verzending met een keurig gratis behangpakketje erbij, welke heel goed van pas is gekomen. Ook de website is handig ingedeeld zodat het zoeken van een nieuw behang makkelijker is dan in de winkel.

Zie stap 2.

Geen verbeterpunten, wel een ideetje. Het lijkt me namelijk handig om ook bij het pakketje een behangstappenplan te krijgen. Gewoon een a4tje erbij met bijv. Stap 1: maak de behangstroken op maat... Geen verbeterpunten, wel een ideetje. Het lijkt me namelijk handig om ook bij het pakketje een behangstappenplan te krijgen. Gewoon een a4tje erbij met bijv. Stap 1: maak de behangstroken op maat (evt tips erbij)
Stap 2: lijm aanmaken ( voorstrijken muur tips ofzo)
Etc etc.
Ik heb het nu opgezocht maar dat leek me dus wel handig, zo’n standaard instructiekopietje erbij;)