Y

Vriendelijk en bereidwillig.

Klantvriendelijkheid.
Persoonlijke communicatie.
Snelle en correcte levering.

Winkelmandje.

Christiaan

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Overzichtelijke site met een grote variatie aan producten/prijzen

m.b.t het behang: Ik heb het bestelde behang op dezelfde manier geplakt als ander behang in mijn woning. Helaas is dit behang een fractie gekrompen waardoor nu overal witte naden te zien zijn.

Henk Vugteveen

2 weken na de bestelling hadden we helaas onze bestelling nog niet ontvangen door een storing (blijkt achteraf) Nadat we gemaild hebben en onze bestelling is terug gevonden, was de bestelling ook... 2 weken na de bestelling hadden we helaas onze bestelling nog niet ontvangen door een storing (blijkt achteraf) Nadat we gemaild hebben en onze bestelling is terug gevonden, was de bestelling ook supersnel afgeleverd. Alsnog super tevreden!

Prima.

Goede prijs, veel keuze

1 behangrol was het plastic los van en behang daarmee op 1 plek beetje vies. Maar niet heel erg verder.

Prettig in de afhandeling en klantvriendelijk!

Prettig in de afhandeling en klantvriendelijk!

anja poffé

Verrassend goed

ja de budgetvriendelijkere prijzen tov in de winkel, de extra kortingsbon bij aankoop was een verrassing en geen verzendkosten. Op dat vlak steken jullie met nek en schouder boven andere behangsites... ja de budgetvriendelijkere prijzen tov in de winkel, de extra kortingsbon bij aankoop was een verrassing en geen verzendkosten. Op dat vlak steken jullie met nek en schouder boven andere behangsites uit ! doe zo verder.
mvg
Anja

het bijgeleverde behangset was van een bedenkelijke kwaliteit maar het was dan ook gratis, dus was niet zo erg.

Mary

Overzichtelijke site, goede kwaliteit en service.

overzichtelijke site, goede kwaliteit en service.

Heel goed

snelle levering

Chantal

Super! Dag erna meteen in huis, foto op site komt precies overeen en n gratis behangetje! Heb de website al aangeraden aan kennissen! Dus... Volgende keer weer!

Prima geregeld! Mooi assortiment! Wat je ziet krijg je ook! :-)

Jannet

Prima bedrijf, zoveel keus

Enorme collectie, snelle service ook telefonisch.
Betonlook Eye behang was stevig en camoufleert onze onregelmatige muur.

Ons behang stond op de website voldoende op voorraad, maar bleek niet te kloppen, maar toch hadden we de rollen na 4 dagen.