De bruin

Uitstekend, snel geleverd

Snel

A E Bos

Ondanks de lange levertijd het wachten meer dan waard

Vriendelijkheid van de medewerkers.
Ondanks alles is het geleverde behang de moeite waard om te wachten.

Opgegeven levertijd in ons geval geen 1-3 werkdagen. Nadat de 3 werkdagen om waren hebben wij zelf moeten bellen hoe eea zat. Op de website staat dat als de levering langer duurt er door het bedrijf... Opgegeven levertijd in ons geval geen 1-3 werkdagen. Nadat de 3 werkdagen om waren hebben wij zelf moeten bellen hoe eea zat. Op de website staat dat als de levering langer duurt er door het bedrijf contact opgenomen zal worden.

M. de Vries

Goede duidelijke website, maar een matige communicatie, waardoor late levering.

prima website

we hebben toch de nodige keren telefonisch contact opgenomen omdat er eerst niet geleverd werd, later de helft en na nogmaals bellen de tweede helft. Daarvoor had ik al een mail gestuurd met een... we hebben toch de nodige keren telefonisch contact opgenomen omdat er eerst niet geleverd werd, later de helft en na nogmaals bellen de tweede helft. Daarvoor had ik al een mail gestuurd met een vraag over een niet werkende kortingscode en een levertijd waar ik nooit een reactie op heb ontvangen.

Van Vreckem Ria

levering is snel, duidelijke website

bij het berekenen van het aantal benodigde behangrollen liep het fout. Bleef bij 2 rollen alhoewel de hoeveelheid vierkante meter behoorlijk hoog lag

Maurice

Meer dan prima!

Meer dan prima!

Uiterst tevreden

duidelijke site, snelle verzending,
goede prijsverhouding ten opzichte van andere aanbieders.

geen, ben zeer tevreden

sherilyn

Goede service

Goede info, snelle levering

Verbiest

Goede service, positieve ervaring.

Alles in orde.

breedijk

goed

J.Dekker

2 rollen PIP behang bestelt en keurig ontvangen,echter wij hadden het verkeerde bestelnr. opgegeven en zodoende het verkeerde behang in huis.Even over gebeld met de klantenservice en het behang... 2 rollen PIP behang bestelt en keurig ontvangen,echter wij hadden het verkeerde bestelnr. opgegeven en zodoende het verkeerde behang in huis.Even over gebeld met de klantenservice en het behang retour kunnen sturen voor het goede behang,Deze 2 rollen waren ook weer binnen 3 dagen bij ons bezorgd,TOP gewoon.Bij deze nogmaals onze hartelijke dank voor de vlotte en professionele service.Groeten,fam.Dekker,Bergen NH.

Bereikbaarheid,duidelijke site,snelheid en klantvriendelijkheid.Ook de gratis behangset is zeer
welkom.