Peter Cools

dieke de wildt

Prima ervaring...snelle levering

prima ervaring...snelle levering

Fleur van den Elzen

Zeer goede ervaring met behangwebshop. Het behang werd snel geleverd. Ook de behangplaksel is goedkoper op de webshop dan in winkels zoals praxis.

Erg prettig dat er gratis een behangpakket bij de bestelling werd geleverd. Dit is de reden dat ik bij behang bij deze webshop heb besteld. Bij andere webshops werden nog extra verzendkosten... Erg prettig dat er gratis een behangpakket bij de bestelling werd geleverd. Dit is de reden dat ik bij behang bij deze webshop heb besteld. Bij andere webshops werden nog extra verzendkosten gerekend en bij deze niet. Ik ga hier in de toekomst zeker vaker behang bestellen en zal ook anderen tippen over deze website.

Roxanna

Zeer goed.

Snelle levering, groot assortiment, prettige site om online te shoppen.

Niet van toepassing.

nvt

Goed & snel

nvt

Voortgangsinformatie over de order is wenselijk. Niet alleen dat deze verstuurd is maar ook de tussenstappen en een vermoedelijke leveringsdatum.

berghorst

Snelle levering, keurige afhandeling

e-mail over bestelling en aflevering klopt

Freek

Perfecte service, snelle en complete levering. Lees de sterke punten in deze ’review’

Enkele maanden geleden behang besteld. Na enkele maanden van warmte pas toegekomen dit behang te plaatsen, helaas bleek dat de kleuren niet matchte met de rest van de kamer. Daarop gevraagd of ik... Enkele maanden geleden behang besteld. Na enkele maanden van warmte pas toegekomen dit behang te plaatsen, helaas bleek dat de kleuren niet matchte met de rest van de kamer. Daarop gevraagd of ik het behang kon ruilen. In eerste instantie leek dit niet mogelijk, maar na 2 dagen wachten kreeg ik toch het positieve bericht dat ik het behang bij een nieuwe bestelling mocht ruilen. Wat een PERFECTE service. Winkel levert de materialen snel en compleet (inclusief lijm en behangset).

Op dit moment zou ik zeggen: ga zo door

Jane

Super snelle levering, keurig verpakt

goede verpakking, zelfs de ruimte eromheen opgevuld met papier om beschadiging te verkomen!

Ingrid Sleddens

Goed! snelle levering!!

Snelle levering. Ruim assortiment. Overzichtelijke site.

Huismans

Professioneel, snel