tuin

Nooit behang gekocht via internet maar door tijdsgebrek gedwongen. Super tevreden over het vinylbehang.

angie

Duidelijkheid, prijs, communicatie, snelheid

Rotsma

Prima, snelle en zakelijke afhandeling

Snelheid en duidelijke communicatie,
geen verzendkosten

J. Thomas

Duidelijke website. Klantvriendelijk. Ik ben een beetje huivering voor bestellen en betalen via internet maar gaande weg werd de twijfel hierdoor weggenomen.En na bestelling 2 dagen later in huis.... Duidelijke website. Klantvriendelijk. Ik ben een beetje huivering voor bestellen en betalen via internet maar gaande weg werd de twijfel hierdoor weggenomen.En na bestelling 2 dagen later in huis. Ik werk full time en geen zin om na t werk nog te gaan shoppen vr behang. Deze site bied voor mij echt een uitkomt. Ik zal deze week nog een bestelling plaatsen zo tevreden ben ik. Veel succes met jullie bedrijf. Met vriendelijk groet,

Klant vriendelijk en duidelijke website. De terugkoppeling van ontvangst bestelling en moment van verzenden is erg prettig.

Nvt
zoals hierboven te zien is heb ik alles op uitstekend gezet.

Ann De Vocht

Zeer possitief

zeer snel en correct.

Gerarda van der Nat

Het behang wat ik via internet had uitgezocht kon ik nergens goedkoper kopen, en ik kreeg er nog behanggereedschap bij cadeau! Perfect verpakt en snel geleverd

Duidelijke site, goedkoop, perfect verpakt

Geen!

Anneke Kooij

Duidelijke site. Vele soorten behang. Heb er een goede ervaring mee. Ben voor nog meer behang aan het kijken.

Kortingen op het behang.
Een overzichtelijk menu.

Kan ik niet zo een, twee, drie bedenken.

Marieke van der Meulen

Snelle levering! Mooie kwaliteit behang. Erg tevreden!

WK

snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden van verloop bestelling.

Foutloos verlopen

extra meesturen van borstels etc.
t was goed behang

trage site voor alles is geladen