Marjolein

Behang gekocht via internet

Snelle levering en lage prijs

Geen idee

Goede ervaring, snel en eindelijk het behang van mijn keuze kunnen kopen.

Snelheid

Arnica Daniels

1 ste keer besteld. Helemaal tevreden. Vrienden van ons gaan nu ook bestellen via deze site. TOP. Ik zal zeker vaker bij jullie bestellen

Snelle levering en gratis pakketje TOP!

Behang nog meer verfijnen op internet site. Heb veel pagina`s moeten doorlopen om de juiste te kunnen vinden.
Bijvoorbeeld zoekvenster maken : intoetsen sterren en dan krijg je alle sterren behang.

Mooi behang.

Mooi behang.

Op de website stond levertijd 1-3 dagen. Door een storing in Duitsland bleek dit langer te zijn. Ik heb zelf contact opgenomen om te vragen waar de bestelling bleef. Het was fijner geweest als ik... Op de website stond levertijd 1-3 dagen. Door een storing in Duitsland bleek dit langer te zijn. Ik heb zelf contact opgenomen om te vragen waar de bestelling bleef. Het was fijner geweest als ik hierover geïnformeerd was.

Nancy

Veel keuze , goede service en snelle levering

veel keuze , goede service en snelle levering

Steyaert Leen

Super goed

super goed

Emmy

Makkelijk en snel

De snelheid en de goede informatie over het verzendproces

Eigenlijk niet, maar het blijft toch een beetje lastig om op het scherm te beoordelen hoe behang er in het echt uitziet, dus ik ga wel in een winkel kijken naar het behang dat ik wil hebben, maar... Eigenlijk niet, maar het blijft toch een beetje lastig om op het scherm te beoordelen hoe behang er in het echt uitziet, dus ik ga wel in een winkel kijken naar het behang dat ik wil hebben, maar vanwege het prijsverschil heb ik online besteld. Die snelle en heldere verzendservice is dan wel belangrijk om de klant het gevoel te geven dat het een goed idee was op het net te kopen.

Samantha

Super

Hele snelle levering.

Zou het niet weten

Petra

Ontzettend snelle service. ’s Middags besteld, de volgende dag al bezorgd. Klasse!

snelle service!

Ellen Westendorp