Remon V

Dit was mijn eerste ervaring met behangwebshop.nl en ik kan zeggen dat de bestelling zonder problemen is verlopen. Bestelling was binnen 2 dagen in huis. Kwaliteit van het behang is super. Alles... Dit was mijn eerste ervaring met behangwebshop.nl en ik kan zeggen dat de bestelling zonder problemen is verlopen. Bestelling was binnen 2 dagen in huis. Kwaliteit van het behang is super. Alles netjes verpakt.

Goede prijs kwaliteit verhouding, veel keuze. Duidelijke site waardoor je weet wat je besteld

Geen verbeterpunten

joyce

Ze hebben een supersnelle levering, ik had het de dag na bestelling al in huis. Er zat een gratis behang startset bij ook heel fijn. Dus ik kon gelijk aan de slag. Behang zag er ook uit zoals op het... Ze hebben een supersnelle levering, ik had het de dag na bestelling al in huis. Er zat een gratis behang startset bij ook heel fijn. Dus ik kon gelijk aan de slag. Behang zag er ook uit zoals op het plaatje van internet. Dus echt top.

ja de supersnelle levering.

nee

Daniella

Super snelle levering en prima service! Besteld en dag erna was het behang eral! En nog een gratis behangset erbij, dus konden gelijk beginnen!

Snelle levering!

Er waren eerst 2 rollen ipv 3 rollen geleverd, dus goed bestelling controleren.

Y.Quellhorst

Voor het eerst behang besteld en was aangenaam verrast door de snelle levering!!!!

snelle levering
vriendelijk telefonisch geholpen

Lisette

Behangwebshop

prima service, snelle geleverd!

god

Behang besteld

behang besteld

Yv

Zeer goed

Zeer vriendelijke telefoniste.

Nee

Vakantiewoninginzweden

Ik heb vier keer behang besteld.

Groot aanbod, goede filtermogelijkheden, snelle levering

Als je behang bestelt ontvang je gratis een behangset en lijm. als je meer bestelt blijft de hoeveelheid lijm hetzelfde. Voor mij reden om mijn bestelling in tweeën te splitsen (komt het ook goed... Als je behang bestelt ontvang je gratis een behangset en lijm. als je meer bestelt blijft de hoeveelheid lijm hetzelfde. Voor mij reden om mijn bestelling in tweeën te splitsen (komt het ook goed :))
Op een computer is het altijd lastig om goed de kleur en sfeer te zien. Meer voorbeelden (huiskamers e.d.) per behangsoort zou wel fijn zijn.

Manon Toma

Zie onderstaand

Ik kreeg zelf een fout tijdens het bestelproces, hierover heb ik gemaild, maar nooit reactie ontvangen. Ik heb het een paar dagen later nogmaals geprobeerd waarna het wel lukte.

Beter reageren op mail, misschien dat dit toevallig bij mij fout ging, maar een klant is toch weer een en zeker met de sociale media wil je geen negatieve posts. Verder zou een beknopte handleiding... Beter reageren op mail, misschien dat dit toevallig bij mij fout ging, maar een klant is toch weer een en zeker met de sociale media wil je geen negatieve posts. Verder zou een beknopte handleiding voor het behangen misschien goed zijn geweest, niet iedereen is handig hiermee en dit is ook een stukje service.

Betrouwbaar bedrijf met zeer goede service!Top

service
contact met de klant