Jenny Veen

Ik zocht en ik vond samen met onze dochter van 8 jaar een leuk behangetje voor onze haar nieuwe meidenkamer. Van PIP, lekker druk!
Snel gevonden op Behangwebshop.nl
De recensies waren...
Snel gevonden op Behangwebshop.nl
De recensies waren super, dus maar snel besteld. We hoefden niet lang te wachten. Het was er binnen een week. Toen aan de slag! Nog nooit eerder behang geplakt en dit was ook nog op patroon....handig.
Maar dat viel even reuze mee.Het was eenvoudig te verwerken en het resultaat is prachtig! Onze dochter gaf het een dikke 10!

Heel veel keuze

E

Heldere site en prijs kwaliteit verhouding. Levering voldoet aan de eisen.

Zijn qua prijs beter ten opzichte van andere behang aanbieders

Misschien de mogelijkheid om proefstaaltjes aan te vragen.

Kleijnen

Goede service en advies, prettige website

De service in de behangwinkel was zeer prettig. De gratis behangset is een leuke en prettige attentie.

Mis tips op de website over het te gebruiken behangplaksel danwel de verhouding. Meer foto’s van muren met het behang zou ook heel prettig zijn voor de beeldvorming.

Jolande van der Linden

Super! Groot assortiment, zeer snelle levering, kon zelfs na sluitingstijd artikelen ophalen.

Enorm assortiment, duidelijke foto’s en prima beschrijving.

Dominique

Heel correct in alles! Goede prijs, goede service, gemakkelijk

Overzichtelijke website, kwaliteitsvol

R.Kok

Via internet gevonden en zeer tevreden met de afhandeling van de bestelling en ook zo snel

via internet gevonden en zeer tevreden met de afhandeling van de bestelling en ook zo snel

Commandeur

Zeer goed, verliep vlot.

Duidelijke site, makkelijk in gebruik.

Goedemorgen! Stel dat je wel artikel nrs hebt van behang, kan je dat dan ook bestellen? Ik had nu uit de Denim & Co Collectie besteld, maar had in een winkel ook een combie behang gezien, maar bij... Goedemorgen! Stel dat je wel artikel nrs hebt van behang, kan je dat dan ook bestellen? Ik had nu uit de Denim & Co Collectie besteld, maar had in een winkel ook een combie behang gezien, maar bij jullie niet gevonden. Met vriendelijke groet, Karina Commandeur

Claire

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit

Veel keus maar helaas duurde het lang voor het behang binnen was

veel keus maar levertijd veel te lang.
Op maandag besteld en pas zaterdag in huis

klant informeren als het langer duurt

Cindy

Super snel