Anoniem536

Aanrader!

Goede fotos, heldere informatie, prima prijzen, gratis verzenden, snel in huis!

Ik heb geen verbeterpunten! Top!

L.E.Bekker

Goed , snel , netjes

Goed , snel , netjes

m van der louw

Kortingscode

Niet direct

Heel goed

Snelle reactie van de behangshop nadat behang niet meer leverbaar was.mogelijkheid tot terug storten van het bedrag.Geweldig en zeer tevreden over de afhandeling!

ik heb geen tips.

monique

Ik heb er nog geen ervaring mee ik zit nog steeds op mijn besteling te wachten.

dat weet ik niet. zit nog steeds te wachten op mijn
bestelling. al twee weken. en het is er nog steeds niet.

snelle levering

Mchelle

De website is erg overzichtelijk en makkelijk om behang te bestellen. Alleen toen de bestelling eenmaal geplaatst was en betaald hoorde we er niks meer van. Het behang zou tussen 1 en 3 werkdagen... De website is erg overzichtelijk en makkelijk om behang te bestellen. Alleen toen de bestelling eenmaal geplaatst was en betaald hoorde we er niks meer van. Het behang zou tussen 1 en 3 werkdagen geleverd worden maar naar 4 dagen toch maar even gebeld waar het behang bleef. De mw was erg vriendelijk en ze beloofde ons dat we het de volgende dag zouden hebben helaas was dit niet het geval en na 2 dagen maar weer gebeld. Ze kwamen met een heel vaag verhaal maar die week er op zou het behang echt geleverd worden. Daar hebben we niet meer op gewacht om dat we snel behang nodig hadden en hebben ons geld terug gevraagd. Dat we wel snel weer terug hadden.

Als je iets niet kunt leveren geef dit dan eerlijk en duidelijk aan en draai er niet om heen en houd je klanten niet aan het lijntje.

F.L. Scharloo

Prima behang. Goede communicatie. Vlotte bezorging.

Zie ervaring bovenaan.

PaJa

Zeer goede service. Goed advies.

Niet

Nee

Niet

Manon

Duidelijke site, met goed prijzen en snelle service

duidelijke site, met goed prijzen en snelle service

geen verbeterpunten