Maene jurgen

Behang besteld.

Behang besteld.

Brok

Heel tevreden!

Supersnelle levering. Fijn dat je er een gratis behangset bijkrijgt.

Nee

arie strijbis

Uitstekend

uitstekend

Janssen

Heel goed! Zondag besteld en dinsdag hadden we het al!

Snelle levering. Gevarieerd aanbod. Behanplakselset bij aankoop van behang

Onlangs behang besteld voor 3 wanden.

Ideaal dat de site berekent hoeveel rollen behang je nodig hebt in het geval je behang een patroon heeft.

mister macsen

Gevonden via Google,behang was ook wat ik er van verwachtte.Snel geleverd en mail dat het was verzonden.Goed ingepakt.Volgende keer indien nodig zal ik zeker weer hier kijken.

Nicolette

Service is top!!!! Op het laatst nog behang bij moeten bestellen. De dame, die ik daarover gebeld heb, heeft gezorgd dat de bestelling diezelfde dag nog de deur uit zou gaan, zodat ik de behanger... Service is top!!!! Op het laatst nog behang bij moeten bestellen. De dame, die ik daarover gebeld heb, heeft gezorgd dat de bestelling diezelfde dag nog de deur uit zou gaan, zodat ik de behanger niet hoefde af te bellen. De keuze voor de volgende kamers die nog behangen moeten worden, is niet moeilijk....Ik heb mijn adres gevonden!!!

Sterke service

Ingrid

Al weken op zoek naar behang en via via op de site van behangwebshop gekomen. Binnen 5 minuten een keuze kunnen maken. Ik ben zeer tevreden over deze webshop.

Erg veel keus en in iedere prijsklasse iets te vinden. Kwaliteit is ook uitstekend. Snelle levering!

Sjaak Boersma

Dit was de eerste bestelling van ons bij jullie..overzichtelijke site.en snelle levertijd

Snelle levertijd
Mooie aanbiedings