Hoogervorst

Goed, snelle levering

Veel keuze

De actie code die je aan kan vragen via de website deed het niet. Ik kon dus geen korting krijgen

Nick

Betrouwbaar, ruime keus, goede prijs/kwaliteit, matig levertijd, onduidelijkheid status, moet zelf actie ondernemen, niet pro-actief

Overzichtelijkheid site, bestelgemak, keus, prijs/kwaliteit

Duur van bestelling, onduidelijkheid over leverdatum, niet goed op de hoogte gehouden omtrent status

P. Scheeren

Mijn bestelling zou binnen 1-3 werkdagen in huis zijn. Na de 3e dag nog niks binnen dus ik heb gebeld. Er werd gezegd dat er niet 9 rollen van het zelfde batchnummer in huis waren. Ik vind dat dit... Mijn bestelling zou binnen 1-3 werkdagen in huis zijn. Na de 3e dag nog niks binnen dus ik heb gebeld. Er werd gezegd dat er niet 9 rollen van het zelfde batchnummer in huis waren. Ik vind dat dit even aan mij gemeld had moeten worden ipv dat ik zelf moest bellen waar mijn bestelling bleef.

Marizzzz

Topservice ! Werd gebeld, ik kon bijbestellen,een rol die nog niet op de site stond werd geregeld !! Alles met korting !!!

Zeer netjes en aardig !

F. de Vlas

Erg blij met het behang! Goede kwaliteit en binnen een paar dagen in huis. Top, zeker voor herhaling vatbaar.

Blije mama

Klantvriendelijkheid is top! Had een verkeert behangetje besteld, even terugsturen, nieuwe bestelling aangeven en enkele dagen later was t juiste behangetje er.
Kortom ben zeer tevreden....
Kortom ben zeer tevreden. Dankjewel!

Kortom ben zeer tevreden....
Kortom ben zeer tevreden. Dankjewel!

Janssen

Ik zou deze site iedereen aanbevelen. Je hebt hier veel keus, niet alleen de standaard behang die ze bij een bouwmarkt verkopen. en de prijs is ook erg goed!
Een volgende keer gaan we zeker...
Een volgende keer gaan we zeker weer hier bestellen!

- Het snelle leveren van het behang
- Het berekenen van de hoeveelheid behang
- De gratis behangset, ziet er goed uit!

Hijman

Overzichtelijk, goedkoop en snel

Overzichtelijk, snel, goedkoop

Vooral zo doorgaan

3 rollen behang gekocht voor babykamer

Ruime keuze, snelle levering

Een indicatie van kwaliteit, duurzaamheid, lichtvastheid toevoegen.

Wilma Zuetenhorst

Heel erg goed

Goede site, veel keus en een prima snelle levering

vooral zo blijven