Melissa de Witte

Goed, snelle levering

Extraatje bij aanschaf behang. Snelle levering.

Nee

werkx werner

Zeer vlotte verkoop en verzending

groot aanbod, voordeliger als in een winkel, snelle service

niets op aan te merken, doe zo verder

Soons Marielle

Goede service,snelle levering,zeer veel keuze!

Goede service,snelle levering,zeer veel keuze!

Niels

Bestelling gedaan op maandagavond. Levertijd zou 1 tot 3 dagen moeten zijn. Helaas bleek mijn verzending vanuit het magazijn niet naar de webshop, maar naar een ander adres te zijn gestuurd.... Bestelling gedaan op maandagavond. Levertijd zou 1 tot 3 dagen moeten zijn. Helaas bleek mijn verzending vanuit het magazijn niet naar de webshop, maar naar een ander adres te zijn gestuurd. Hierdoor kwam mijn levering pas na 8 dagen aan. Wel keurig te woord gestaan door de dame van de webshop en netjes op de hoogte gehouden. Ik vraag mij nog steeds af waarom er vanuit het magazijn niet direct een nieuw pakket naar mij verzonden is. Maar goed: het behang hangt en het setje wat je er gratis bij ontvangst is wel van prima kwaliteit!

van loo gizelle

Zeer goed, snelle levering

snelle levering, veel keus, gratis verzending vanaf 25 euro, alternatieve merken

een tip: een modernere sites creeƫren, zodat jullie nog meer verkopen.

SilvanaNanulaitta

Super! Snelle levering en netjes verpakt!

Snelle levering, handig de gereedschapsset en de uitleg over het behang. En wat ook fijn was dat je meteen de lijm erbij kon bestellen.

schilder

Bestellen van behang op overzichtelijke en duidelijke website. Snelle levering en handig dat er extra bestelopties worden aangegeven. Leuk het gratis setje behangspullen

1) berekenen van het aantal rollen en behangplaksel

2) extraatjes als de bestelopties, het gratis setje behangspullen en de proefstrook die meegeleverd is

3) ruimte keuze...
1) berekenen van het aantal rollen en behangplaksel

3) ruimte keuze aan behang

1) ik had i.p.v. de aangegeven twee pakjes, maar 1 pakje behangplaksel nodig (en het zit nog steeds op de muur)

tevreden klant

Goede en snelle levering.

goede en snelle levering.

JFN

Slecht, eerst is het produkt niet voorradi, dan krijg ik het verkeerde produkt geleverd en dan vergoeden ze de gemaakte verzendkosten ook nog een niet!

Als je het verkeerde produkt levert, moet je je klant ook de gemaakte verzendkosten vergoeden !

BY ter Horst

Prima!

Prima!

Ik heb mijn behang uiteindelijk zowel op de muur als op het behang zelf moet lijmen. Anders bleef het niet zitten. De eerste ronde was dan ook tegenvallend de volgende dag. Veel stukken hadden niet... Ik heb mijn behang uiteindelijk zowel op de muur als op het behang zelf moet lijmen. Anders bleef het niet zitten. De eerste ronde was dan ook tegenvallend de volgende dag. Veel stukken hadden niet voldoende gehecht.