Laurence

Snelle levering, mooi behang en als extraatje een behangsetje. Super!

Snelle levering, mooi behang en als extraatje een behangsetje. Super!

A. Elferink

Snelle service, snelle levering, uitstekende kwaliteit behang voor een mooie prijs.

Op mijn vraag of ik een proefstukje van behang kon krijgen omdat ik de kleur op de site wat moeilijk kon inschatten werd ik al snel gebeld, volgende dag de stukjes behang al binnen mét een extra... Op mijn vraag of ik een proefstukje van behang kon krijgen omdat ik de kleur op de site wat moeilijk kon inschatten werd ik al snel gebeld, volgende dag de stukjes behang al binnen mét een extra suggestie in dezelfde kleurlijn. Top!

N Vos Bunschoten

Prima, je ziet tijdens het bestellen of het produkt op voorraad is en de levering was keurig op tijd. Bovendien is de prijs nog lager ook als in een gewone winkel en als bonus wordt er een... Prima, je ziet tijdens het bestellen of het produkt op voorraad is en de levering was keurig op tijd. Bovendien is de prijs nog lager ook als in een gewone winkel en als bonus wordt er een behangpakket met borstels meegestuurd.

marloe

Hele fijne snelle levering, en betaalbaar.

hele fijne snelle levering, en betaalbaar.

mvm

Prettige website vlotte bestelling jammer dat ik de plaksel niet is meebesteld door verkeerd computergebruik waarschijnlijk

ruime sortering prettig en uitdagend op website om te bladeren

het kunnen bestellen van stalen

MWH Tousalwa

Het bestellen ging makkelijk, levering erg snel, materiaal goede kwaliteit

snelle levering, veel aanbod

Nick

Maandagavond besteld, woensdagmiddag gebeld of het pakket al verzonden was. Zouden ze donderdag doen. Inmiddels vrijdag: ’Ik hoop dat het vandaag verzonden wordt’. Dat is dus niet binnen 1-3 dagen.... Maandagavond besteld, woensdagmiddag gebeld of het pakket al verzonden was. Zouden ze donderdag doen. Inmiddels vrijdag: ’Ik hoop dat het vandaag verzonden wordt’. Dat is dus niet binnen 1-3 dagen. Jammer! Wel netjes te woord gestaan, vriendelijke dame. Vrijdagmiddag netjes gebeld: koerier heeft pakketjes verwisseld. Als het goed is komt mijn behang aanstaande dinsdag binnen. Helaas een week later! Wat ik erg jammer vind is dat er nog altijd op de website staat dat mijn bestelde behang op voorraad is en binnen 1-3 werkdagen leverbaar is, wat momenteel dus niet zo is. Lijkt er op dat de webshop niet actueel gevoed wordt.

Astrid

Wat een fijne zaak om bij te kopen !!

Duidelijkheid, na de bestelling had ik nog een vraag over de bezorging. Ik kon snel en makkelijk een telefoonnummer vinden en contact opnemen, waar ik heel snel en netjes te woord werd gestaan en... Duidelijkheid, na de bestelling had ik nog een vraag over de bezorging. Ik kon snel en makkelijk een telefoonnummer vinden en contact opnemen, waar ik heel snel en netjes te woord werd gestaan en antwoord op mijn vraag kreeg !

Sander

overzichtelijke website