s. van der Marel

Probleemloos

Overzichtelijk, bestelling simpel te maken, perfect verzorgd.

Snelle levering, stuk goedkoper dan in de winkel

Groot assortiment, goede prijzen, snelle levering.

Nee

stoeten

Was op zoek naar steigerhout behang, gegoocheld en rkwam op deze site. Niet te duur snelle services

was op zoek naar steigerhout behang, gegoocheld en rkwam op deze site. Niet te duur snelle services

van der leede

Uitstekend

snelheid, keurige levering

nee

Sonja de Nooij

Slecht

WIJ HEBBEN NOG NIETS ONTVANGEN !!! NU 2 WEKEN ONDERWEG......????

SNELLER LEVEREN EN MEER INFO GEVEN OVER DE BESTELLING DIE ONDERWEG IS.

ZEER GOED

OVERZICHTELIJK ? SNEL EN CORRECT

Vinkie

Het is altijd fijn bij u een bestelling te plaatsen. betrouwbaarheidsfactor van uw bedrijf is in mijn optiek hoog.

overzichtelijkheid site en bestelgemak.

ik heb 2 maal besteld en had verwacht dat de bestelling 1 a 2 dagen eerder binnen zou zijn. dat is jammer. ik denk dat u beter uw levertijd op de site iets kunt optrekken om maar geen valse... ik heb 2 maal besteld en had verwacht dat de bestelling 1 a 2 dagen eerder binnen zou zijn. dat is jammer. ik denk dat u beter uw levertijd op de site iets kunt optrekken om maar geen valse verwachtingen op te wekken hierover bij uw klanten

Elise Vagevuur Goevaerts

Heel goed, goede service!

Vooral de service. Er was even iets mis gegaan door mijn eigen fout naar het werd direct hersteld en meteen verzonden terwijl het Hemelvaart was

Vooral doorgaan!

Uitstekend

Ja, probleem met betaling. Contact opgenomen en is onmiddellijk verholpen. Bovendien is bestelling zelfde dag nog verstuurd. Prima service, dank je wel.

jos

Snelle levering, leuke behangetjes