Grootveld

Levering niet volgens afspraak, klantenservice ver te zoeken.

Belde snel terug

Eerlijk zijn over voorraad en levertijd

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Beste Dhr Jasper Grootveld,
Vriendelijk dank voor uw beoordeling.
Beste Dhr Jasper Grootveld,
Vriendelijk dank voor uw beoordeling.
Hierbij informeer ik u dat wij u telefonisch benaderd hebben, om de levertijd wat staat op de website onder het product, deze is voor het behang wat u besteld altijd 1-3 werkdagen
U heeft het 02-06-2021 laat in de middag besteld en deze gaat dan automatisch besteld worden op 03-06-202, aan u door te geven
Uw bestelling hebben wij bij binnenkomst direct verzonden naar het door u opgegeven adres, wat u de pech heeft dat de post.nl ook helaas te kampen heeft met vertragingen,
Ik hoop dat u uw bestelling snel bij u bezorgd wordt
Met vriendelijke groeten, fijne dag en graag tot ziens,
team behangwebshop.nl
Bertina Veltenaar de Jong

richard Vuijst

Geweldig bedrijf

Mooi assortiment

??????

Irene Mourik

Vind alles goed behang is een goede kwaliteit

his

"Direct uit eigen voorraad" is niet waar

makkelijk te vinden als je weet wat je zoekt

Geen claims maken op je website die niet waar zijn

Robert Vander stuyft

Zeer goed

snelle levering ; goede hulp via telefoon

Remco

Wij hebben fotobehang besteld en uitermate tevreden over de kwaliteit. Vooraf hadden we enkele vragen over de mail en die werden snel en goed beantwoord. Kortom, heel tevreden over deze webshop!

We konden het fotobehang precies op het voor ons gewenste formaat bestellen. Klantenservice antwoord snel en goed.

Jill Christiaens

Bestelling voor behangpapier geplaatst dat op voorraad was, leveringsdatum kon ik zelf kiezen, ideaal zou je zeggen maar toen geen levering ontvangen. Messenger bericht en email gestuurd helaas geen... Bestelling voor behangpapier geplaatst dat op voorraad was, leveringsdatum kon ik zelf kiezen, ideaal zou je zeggen maar toen geen levering ontvangen. Messenger bericht en email gestuurd helaas geen antwoord. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat het niet in voorraad was en dat ik nog een week extra moest wachten. Ms klanten toch op de hoogte brengen als het niet in voorraad is.

Prijs kwaliteit

Klanten feedback geven

Erika Samain

Geweldige service

Goede communicatie

Alles prima

R. D.

Behang besteld

Klantvriendelijk bij bellen voor informatie, makkelijk om terug te sturen indien nodig.

S.J Overbeek

Vlot