Lindsey van Rooijen

Ontzettend tevreden! Na het bestellen van het behang bleek dat ik een andere kleur nodig had. Direct na het plaatsen van mijn bestelling heb ik gemaild dat het een andere kleur moest worden. De... Ontzettend tevreden! Na het bestellen van het behang bleek dat ik een andere kleur nodig had. Direct na het plaatsen van mijn bestelling heb ik gemaild dat het een andere kleur moest worden. De volgende dag werd ik al gebeld dat de wijziging was doorgekomen en dat het dezelfde dag nog verzonden zou worden (zou eigenlijk 2 weken duren). Perfecte service!

Zeer goede service. Uitgebreid assortiment. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Anne Huisman

Prima!

HEEEEEL veel keus!

De kleurstellingen op de website zijn soms niet heel betrouwbaar. Wij hebben het bestelde behang ook in het echt gezien waardoor we er een goed beeld van hadden. Grotere, kleurechtere foto’s zou wat... De kleurstellingen op de website zijn soms niet heel betrouwbaar. Wij hebben het bestelde behang ook in het echt gezien waardoor we er een goed beeld van hadden. Grotere, kleurechtere foto’s zou wat toe kunnen voegen.

Andreas

Mooi behang voor een goede prijs

Het product werd later bezorgt dan belooft is niet erg geef alleen een duidelijke levertijd aan die haalbaar is nu zit je te wachten voor niks en ga je twijfelen of je product nog komt.

Tom vd Laar

1ste keer besteld, de extra’s bij meer bestellen zijn super

Duidelijke site

Info mbt status verzenden en snelheid van verzenden kan beter, moest zelf bellen hoelang de bestelling nog zou duren

SE

Makelijke manier om snel behang te bestellen!

Veel keus, goede prijs. De gratis behangersset wordt gewaardeerd.

verftalent

Via website duidelijke informatie over product. snelle levering.

Na telefoon over onduidelijkheid of mijn betaling gelukt was meteen beantwoording van de vraag.

Andries post

Mijn ervaring is super.
binnen twee dagen mijn bestelling thuis.

De snelheid van levering is een erg sterk punt.

Een klein puntje van kritiek is dat er op de Muurposter rechts onder een reclame tekst is geprint.

R.C. Sloot

Snelle professionele service

Gratis bevestigings materiaal!

nel van buren

Goede ervaring

suoer snelle levering voor een normale prijs en nog een kadootje erbij klasse

neen

t.bovenkamp

Zeer goed geholpen

Duidelijke indeling website en eenvoudig te vinden

Maak combinatie van verf en behang