messemaker

Goed overzicht van het behang assortiment goede en snelle afhandeling.

goed overzicht van het behang assortiment goede en snelle afhandeling.

Ik ontving een rol behang in de verkeerde kleur. Ik kon deze terugsturen en ik ontving na een paar dagen het goede exemplaar. De verzendkosten die ik had gemaakt voor de retourzending werden direct... Ik ontving een rol behang in de verkeerde kleur. Ik kon deze terugsturen en ik ontving na een paar dagen het goede exemplaar. De verzendkosten die ik had gemaakt voor de retourzending werden direct vergoed. De snelheid van verzending op zich is redelijk. Ik had het eerste pakket binnen een week in huis. Klantenservice is prima. Behang is ook mooi. Wel heeft niet al het behang een duidelijke afbeelding en uiteraard zou het aanbieden van stalen voor een kleine prijs fantastisch zijn.

Het snel herstellen van een fout.

Verbeteren van sommige afbeeldingen van behang, aanbieden van stalen voor kleine vergoeding.

astara

Uitstekend

uitstekend

S. Grabbe

De levering werd de volgende dag bezorgd, supersnel!

Snelle levering, goede kwaliteit

c.peperkamp-pronk

Prima aankopen gedaan bij de behangwebshop.nl

Klantvriendelijk. Snelle en correcte levering.
Aantrekkelijke prijzen. Leuk dat er een actie was betreffende een behangpakket.

Uitgebreidere beschrijving van het behang zou fijn zijn. Nu heb ik slechts op productnummer gezocht en andere informatie over het desbetreffende behang op andere sites gevonden.

nvt

Een blij en dankbaar jochie met super ruimtevaart behang

Geen naam dan maar

Zeer negatief, men haalt mijn reactie zelfs van de site! zo kunnen we allemaal mooie beoordelingen behalen!

geen!

- te laat geleverd
- zeer veel fouten in het behang (roestplekjes en witte plekjes op behang)
- te laat geleverd
- zeer veel fouten in het behang (roestplekjes en witte plekjes op behang)
- zeer onbeleefde after sales; lees: je wordt opgebeld met de vraag of je je reactie van de site wil halen, wanneer je dat weigert, doen ze het dus blijkbaar zelf
- reden: ik had moeten bellen en dan hadden ze me wel nieuw papier toegezonden, wel sorry maar daar hadden wij geen tijd/zin voor; je verwacht voor €190 papier dat in orde is

Nancy

Goede ervaring

Eenvoudig een bestelling te plaatsen, duidelijke afbeeldingen, snelle levering.

Hoeveelheid benodigde behanglijm automatisch laten afstemmen op het aantal behangrollen. Wij kwamen een pakje te kort.

Lenny

Goede ervaring; overzichtelijke website en snelle levering.

Zie bovenstaande ervaring.

Misschien een tip om de mogelijkheid te bieden om een apart factuur en afleveradres op te geven.

EH Nieboer

Snelle levering supermooi behang

Heel veel keuze en leike aanbiedingen.
En de gratis levering.