R. van Beersum

Ik bestelde een behangstrook bij behangwebshop.nl Het product werd geleverd met een gratis behangset. Voor mij voelde dat als een extra service! Daarnaast werden de spullen snel geleverd! Een goede... Ik bestelde een behangstrook bij behangwebshop.nl Het product werd geleverd met een gratis behangset. Voor mij voelde dat als een extra service! Daarnaast werden de spullen snel geleverd! Een goede ervaring dus!!

Prima site die duidelijk is ingedeeld, hierdoor is het gemakkelijk om iets te bestellen! Levering prima in orde!

Een tip is ga zo door!

Leten Peter

Op de site zie ik niks van zwarte kleur van het behang en in werkelijkheid is toch 1/5 zwart

Betere foto’s op site.

r kerssens

Op zoek naar behang via google hier terecht gekomen

op zoek naar behang via google hier terecht gekomen

klusjesman

Zeer goed

zeer goed

prima

Fam. Knops

Behangshop.nl maakte het wel erg makkelijk om snel het juiste behang in huis te hebben. Keurig verpakt, gratis doosje behanglijm erbij en snel in huis. Dikke aanrader!

Nella van Diesen

Het behang was heel mooi, goede kwaliteit en vooral ook de snelle levering met als extra de borstels anz, erbij, helemaal top.

A Daalmans

Goede overzichtelijke site en het behang snel in huis. Precies wat je als klant wilt als je online koopt

Ze komen na wat ze op de site beloven

Super, betalen via ideal en snel bezorgd.

Super, betalen via ideal en snel bezorgd.

LieveS

Correcte afhandeling. Jammer dat de voorgestelde levertijd niet overeenstemde met de realiteit. Maar dat is misschien om de levering naar België moest gebeuren?

Gebruiksvriendelijke website.
Vlotte en correcte communicatie.

Nog beter bijhouden op de website of producten nog op voorraad zijn.