D.Dros

Eerste keer via internet behang besteld. Voldoet uitstekend aan de verwachtingen, prima product !!!

mooie collectie, prettig geprijst, snelle levering, toppie !!

kan niets bedenken.

van Wanrooij

Uitstekend, snelle levering

Heel snel geleverd super bedankt.

geen verbetering als het zo blijft super goed

rozendom

Klantenservice

Ijsselmuide

12345

Zeer aangename site en zeer efficiënt te gebruiken. De leveringstijd was zeer snel. Ben ook blij dat jullie in meedere landen dan alleen Nederland leveren, daar ik lang heb moeten zoeken naar een... Zeer aangename site en zeer efficiënt te gebruiken. De leveringstijd was zeer snel. Ben ook blij dat jullie in meedere landen dan alleen Nederland leveren, daar ik lang heb moeten zoeken naar een goede behangsite.
Wat ik wel een beetje een minpunt vond was dat je het bang niet op een gehele muur kon zien. Je ziet vaak maar een klein deeltje van het behang. Dat maakt visualisatie een beetje moeilijk.

leveringssnelheid
gebruiksvriendelijke site

meer foto’s en vooral grotere foto’s van het behang

stapel

makkelijk te bestellen via mp

Inge

Goede service, snel geregeld.

Prijs ligt lager dan bij concurrentie.

De afmeting van de tekening bij mijn behang was niet vermeld.
Het is 53cm als de cirkels in dezelfde richting hangen. Als je bloemen wil vormen is het 106 cm.
Toch belangrijk om het...
De afmeting van de tekening bij mijn behang was niet vermeld.
Toch belangrijk om het juiste aantal rollen te berekenen.

Poland

wizzy

Foute info op de site dwarsbomen de plannen.

Ruime keuze, berekening van hoeveel behang je nodig hebt

Levertijd op de site klopt niet met effectieve levertijd (levertijd stond als 1 tot 3 werkdagen - we zijn ondertussen 2 weken verder en nog steeds niets).
Indien iets niet op voorraad is,...
Indien iets niet op voorraad is, wordt het niet aangepast op de site
Indien de levertijd toch anders is dan vermeld op de site, wordt je daarvan niet op de hoogte gebracht.

De behanger

Erg goed!

Ruime keuze en snelle levering

Ga zo door!