de vries

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Zeer tevreden

staaltjes opsturen

lever goed snijmateriaal gratis, en anders beter niets weggeven.

hedwig

groot assortiment, vriendelijke prijzen

levertijd was wat lang (in verhouding met eerdere bestellingen bij andere webshops, vaak al volgende dag)

ProFhire

Zeer goed.

snelle levering, makkelijk aantal rollen behang bestellen met bestelhulp.

nee

Sam

Ruime keus, mooie prijzen & snelle (gratis!) bezorging

Ruime keus, mooie prijzen & snelle (gratis!) bezorging

A.A

Goede acties, snele levering, zeer klantvriendelijk

In de winkel genoeg tijd besteden voor de klant en meedeneken. Goede informatie doorgeven i.v.m behangen en benodige materials.
Mooie acties om voordelig dure behangen kunnen kiezen.

Op de site duidelijker aangeven welke behang Vlies of welke papier of Vinylbehang is.
Een grotere winkel met meer voorbeelden i.p.v boeken zou betere gelegenheid zijn voor de klant om de juiste keuze te maken.

Bijl

Goede ervaring! Had nog een nabestelling en die werd zonder problemen bij de andere bestelling in gedaan zonder dubbele verzendkosten!

Zowel via de mail als telefonisch goed contact.
En bij het behang een behangset erbij!

D.Martens

Super snelle service, en behang nog mooier dan verwacht.

hele snelle levering

Besseling

Eerste ervaring, goede indruk, product goed ontvangen.

Dit bedrijf heeft veel behangsoorten te koop, wat je goed online kan bekijken. De prijzen zijn ook goed, wat ons heeft doen overhalen het behang bij behangshop te kopen.

Op de website werd aangegeven dat ons product na 1-3 werkdagen afgeleverd zou worden. Dat bleek niet zo te zijn. Toen ik na een ruime 1,5 week een update heb gevraagd, is snel gehandeld en kreeg ik... Op de website werd aangegeven dat ons product na 1-3 werkdagen afgeleverd zou worden. Dat bleek niet zo te zijn. Toen ik na een ruime 1,5 week een update heb gevraagd, is snel gehandeld en kreeg ik de bestelling alsnog snel. Tip voor de volgende keer is om een langere levertijd op de site te vermelden e/o klanten eerder te informeren.