Patricia

Uitstekend bedrijf met betrouwbare levering, ook naar het buitenland.

Snelle reactie bij vraag over levering naar het buitenland. Erg snelle levering ondanks adres in het buitenland. Lage transportkosten. Gratis behangset.

June

Ik ben erg blij met de service en duidelijkheid van behangwebshop. Contact was erg klantvriendelijk.

heel fijn dat we een behangset en plakspul erbij kregen. daardoor zit het behang er wel strak op! top!

Krista

Dit was onze eerste bestelling bij de behangwebshop. Prima gegaan: ruime keuze, duidelijke informatie op de website, zeer snelle levering en alles zag er piekfijn uit.

Snelle levering en de verpakking bevatte ook ’vulmateriaal’ wat gezien de onbreekbaarheid niet nodig is lijkt me, maar getuigt van zorg voor het artikel.

Houden zo. Als ik weer ga behangen, is jullie website mijn eerste keus!

M

OK

OK

indien een gewenst product niet direct op voorraad is zou het fijn zijn hierover een berichtje te krijgen. Nu moest ik zelf , na 12 dagen gewacht te hebben, bellen om deze info te krijgen. daarna... indien een gewenst product niet direct op voorraad is zou het fijn zijn hierover een berichtje te krijgen. Nu moest ik zelf , na 12 dagen gewacht te hebben, bellen om deze info te krijgen. daarna kwam de bestelling snel, en uw producten zijn verder perfect! bedankt!

vuylsteke cecile

Heel goede ervaring, snel antwoord op mijn vragen, snelle zending van staaltjes en snelle levering

heel goede ervaring, snel antwoord op mijn vragen, snelle zending van staaltjes en snelle levering

De koning

Op de website staat levertijd 1 tot 3 werkdagen.
Dit blijken weken te zijn!!!

Op de website staat levertijd 1 tot 3 werkdagen.
Dit blijken weken te zijn!!!

Appelmelk

Goed, snelle levering

snelle levering, duidelijkheid over order status

geren

Sonja

Uitstekend

uitstekend

Annemei Pattje

Hartstikke goed

Snelheid bezorging, extra behangset en makkelijke website!

Betere foto’s bij sommige behangrollen. Ik heb uiteindelijk gegoogled op het merk en het type om een betere foto te vinden.

Sofie De schutter

Klandvriedelijk en makkelijk

het aanvragen van de kortingscode

neen