Van Baast

Ik ben harstikke tevreden, prijs/kwaliteit is goed , het werd snel geleverd. leuke bijkomstigheid was het gratis behangsetje.En alles is makkelijk en snel te bestellen online dus zeker een aanrader

Prijs/kwaliteit is erg goed en snel geleverd

joke

ja behang was te donker en kon makkelijk omruilen in de winkel

staaltjes aanbieden

Zeer positief, duidelijke website en snelle service

correctheid, snelheid van handelen als men een mail stuurt met een vraag.

Weitering

Gevonden via internet en wegens prijs gekocht

Prijs verschil

Neen

S. van Hees

Waanzinnig snelle levering !!! Was de dag voor goede vrijdag en het paasweekend voor de deur, er stond 3 tot 5 werkdagen voor de levering, dus ik baalde al, zou dan totaal nog 8 dagen duren, kwam... Waanzinnig snelle levering !!! Was de dag voor goede vrijdag en het paasweekend voor de deur, er stond 3 tot 5 werkdagen voor de levering, dus ik baalde al, zou dan totaal nog 8 dagen duren, kwam dan in de knoop met mijn verbouwing. Wie schets mijn verbazing toen het behang na 2 dagen bezorgd werd ?! Echt super geregeld !

Snelle levering, zie mijn reactie hier boven.

---

Erg vlot

overzichtelijk & makkelijk in gebruik

nee

Monique

IK ben dit keer "weer" uistekend geholpen door Betina.(nogmaals dank je wel meid.Allen jammer dat ik je geen cappucino door de telefoon kon geven.haha.)Was wel gezellie!!! Het behang is weer zoals... IK ben dit keer "weer" uistekend geholpen door Betina.(nogmaals dank je wel meid.Allen jammer dat ik je geen cappucino door de telefoon kon geven.haha.)Was wel gezellie!!! Het behang is weer zoals afgesproken,goed geleverd.Het zit al op de muur en is weer van top kwaliteit.Raad iedereen deze website aan en mocht ik zelf weer nodig hebben dan weet ik jullie te vinden.Betina dank je wel voor de moeite en "als" dan spreek ik je.